DVD met dvdshrink gemaakt en deze kopieren

Status
Niet open voor verdere reacties.

great

Gebruiker
Lid geworden
11 mei 2004
Berichten
64
Hoi,
Het lukt me niet om een kopie te maken van een gekopieerde DVD die gemaakt is met DVDshrink. Zelf heb ik een DVD-r/+rw brander. Kan het zijn dat de film op een andere pc is gemaakt?
Ik heb met nero getracht een kopie te maken. Nero herkent de dvd niet. Met dvdshrink wordt de dvd ook niet herkent. clone dvd heeft er ook geen zin in. smartripper gebruikt. Hiermee stopt het rippen na 46% ermee.
Iemand een suggestie?
 
Hoi,

DVD Fab al geprobeerd... ?

Waarschijnlijk zit er een fout op de dvd zelf waardoor ie weer niet gekopieerd kan worden heb ik ook een paar keer gehad..

Groetjes, Dj Viper
 
probeer eens dvd decrypter http://www.dvddecrypter.com deze schrijft in de meeste gevallen wel alle bestanden naar de hardeschijf.
aangezien de film die je wilt kopieeren al een kopie is hoef je niks meer te verkleinen.

dvd decrypter kopieerd alle files naar de door jou opgegeven map deze files kun je later met nero branden sleep daarvoor alle files naar de map video_ts
 
Laatst bewerkt:
in de vob20 zitten 5 files, waaronder 2 files van 1 gig. Ik denk dat hierin de film zit. Dvddecrypt gaat niet verder dan vob19. Bij vob20 gaat het fout. Het geeft de hele tijd foutmeldingen. ik breek dan af en dan gaat dvddecrypt wel verder, maar vob 20 heb ik uiteindelijk niet op mij hd>> vob 1-19 wel maar vob 20 niet>>>>>>>>

heeft iemand nog een idee????
 
mogge,

Een copie hoef je niet te rippen.
Wat je moet doen is de film in zijn geheel op de harde schijf te zetten.
Open de dvd schijf en verplaats de map VIDEO_TS naar je harde schijf. Dit doe je gewoon door te slepen.
Daarna kan je de film branden met een fikproggie.

SUCCES
 
zal het eens proberen.......
maar hoelang duurt dit dan??
 
Mogge,

Hoe lang het duurt is afhankelijk van de snelheid van je dvd brander.

welk programma gebruik je om te branden?

SUCCES
 
mogge

ik hoop dat het lukt.
Als je de bestanden op de computer hebt staan dan moet je in nero kiezen voor DVD-Video.
en dan branden maar.

SUCCES
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan