slechte Cd-rw's

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robotto

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2000
Berichten
779
Heb laatst een bulk MP3 gebrand op "Lifetec" CD-rw's met een bedroevend resultaat (ze slaan nog vaker over dan mijn oude LP's).
Helaas heb ik de bestandjes al weggegooid zonder eerst het resultaat te beluisteren maar ja ik had tot nu toe nog nooit problemen gehad...:eek:

Ik weet wel goedkoop is duurkoop maar heeft iemand een suggestie voor merken die je beslist NIET moet kopen of juist WEL?

Zelfde vraag trouwens voor DVD-schijfjes!

Rob.
 
Hoi,

Voor CD-R zou ik gaan voor Platinum schijfjes, en voor dvd schijfjes ook voor platinum.. nooit problemen mee gehad..

Groetjes, Dj Viper
 
Je kunt ook even bij de site van je brander kijken. Soms zijn bepaalde schijfjes die goed werken op een andere brander, niet 100% compatible met je brander en krijg je fouten. Andersom kan het ook dat schijfjes die bij anderen slecht draaien op jou brander goed resultaat geven

Vaak hebben fabrikanten van branders ook een lijst met compatible schijfjes op hun site.
 
lifetec perfecte schijfjes nog nooit problemen mee gehad.

Voor dvd zou ik ook voor platinum gaan.

www.ddvd.info/nl dat is een leuke site en niet duur.
 
nieuwe brander

Heb idd een nieuwe brander (NEC ND 2500A). Toch maar even op hun site kijken........

Laat nog wat van me horen!
 
helaas

helaas, op de site van NEC staan diverse links naar "recommended media" maar de een geeft een foutmelding en de ander linkt weer terug naar de FAQ-pagina:(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan