Pinnacle 8 achtergrondmuziek toevoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

rruud

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2002
Berichten
275
Hallo,

Bestaat de mogelijkheid om zelf achtergrondmuziek toe te voegen aan de map Smartsound? Ik kan wel muziek (WAV) toevoegen aan de map Sound Effects en deze dan gebruiken in Pinnacle 8, maar dan komt hij op het verkeerde geluidsspoor. Ik kan natuurlijk ook het muziek op een CD branden en dan toevoegen maar dit lijkt me gemakkelijker.
 
Aan de smartsound kan je niets toevoegen.
Ik zet achtergrond muziek altijd bij het ikoontje van de
luidspreker (effectspoor)of de muzieksleutel (achtergrondmuziekspoor).
Je kan er zowel wav als mp3 inzetten. Alle muziek op je pc kan je erin zetten. Dus als je cd muziek erin wilt zetten, dan eerst kopieeren naar een map op je pc want dat werkt veel sneller.

Ray
 
Bedankt voor je reactie, maar hoe krijg jij het muziek dan op de door jou genoemde sporen? Ik krijg daar alleen het muziek via 'genereer achtergrondmuziek' dan krijg ik dat smartsound venstertje, of met 'voeg cd-muziek toe'.
 
Het luidsprekertje boven in aanklikken en dan zie je de map met geluidseffecten.
Je gaat nu gewoon via het venster waar je effecten in staan zoeken naar een muziekmap op je pc.
Als je de muziek gevonden hebt dan gewoon naar beneden slepen naar het muziekspoor of geluidseffectspoor.. (Het gaat precies op dezelfde manier als het plaatsen van overgangen)
 
Laatst bewerkt:
Ok, dus het kan alleen maar op deze manier. Ik was namelijk bang dat de kwaliteit van het muziek dan achteruit ging.


Ray bedankt voor de hulp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan