probleem met vhs band

Status
Niet open voor verdere reacties.

mario-angela

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2002
Berichten
453
hoi allemaal,

ik heb even een probleem met het opnemen van een vhs-videoband.

ben in het bezit van een pctv-pro kaart en het programma studio 8.beide van pinnacle.

het beeld wat ik zie met pctv vision(het programma om tv te kijken) en met studio 8 zijn beide goed.Maar op het moment dat ik het beeld wil gaan opnemen gaat de beeld kwaliteit achteruit.(strepen ,dubbelbeeld etc).stop ik de opname dan is het beeld direct weer goed.

iemand een idee waar dit aan kan liggen?
wat kan ik er aan doen

mario
 
Hallo

Ik vermoed dat er nog enkele residente prg's draaien....

Deze uitschakelen ???

Uiteraard ook eens checken op eventuele spyware...

Peter
 
bedankt voor je snelle antwoord.

alleen het gaat even mijn pet te boven.

wat bedoel je met residente programma's.

voor spyware gebruik ik adware pro en deze laat ik elke week zoeken nadat deze ge-update is.
 
Hallo

Eventuele "virusscanners" , etc.....

Dus ... ALLE prg's , die eventueel op de "achtergrond" kunnen draaien ....

Desnoods de "firewall" inschakelen om zeker geen onderbrekingen in de "dataflow" te verkrijgen ....

Peter
 
ik heb het geprobeerd .ik heb zoveel mogelijk programma's uitgezet die stonden te draaien,waaronder msn,virusscanner,firewall realplayer en quicktime.

helaas zonder resultaat.ik snap eerlijk gezegd niet dat ik met het tv programma dat bij pctv zit wel een goed beeld heb,maar als ik het ga opnemen de beeldkwaliteit slechter wordt(vooral dubbel beeld).ik heb het geprobeerd als vcd en als dvd.dit maakt geen verschil.
 
ik heb nu een duidelijk beeld met pctv vision als ik hem opneem.wel als avi bestand opgenomen anders gaat het mis met het beeld.maar nu loopt het opgenomen geluid niet synchroom met het beeld.

hoe is dit mogelijk?

mario

ik neem het geluid op als mpeg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan