downloaden simpel?

Status
Niet open voor verdere reacties.

aike

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2002
Berichten
60
ik sins kort een dvd brander dus nu wilde ik films downloaden. ik probeer op kazaa maar het is altijd wel wat. geen ondertiteling , engelse taal , een verkeerde naam v/d film. waar kan ik iets goeds downloaden????
p.s voor eigen gebruik:confused:
 
Geplaatst door aike
ik sins kort een dvd brander dus nu wilde ik films downloaden. ik probeer op kazaa maar het is altijd wel wat. geen ondertiteling , engelse taal , een verkeerde naam v/d film. waar kan ik iets goeds downloaden????
p.s voor eigen gebruik:confused:

Waar je iets goeds kunt downloaden? In ieder geval niet op Kazaa, maar dat wisten de meesten van ons al lang.:D

Die "p.s." van jou is erg grappig, "voor eigen gebruik". Maar iets downloaden voor eigen gebruik is nog altijd iets anders dan voor eigen gebruik een kopie maken van iets dat je hebt gekocht. Met andere woorden: lees de huisregels eens.
 
waarom kopen als je kan downloaden , maar ieder geval bedankt voor de reactie en ik zal voortaan eerst de huisregels lezen :thumb:
 
Geplaatst door aike
waarom kopen als je kan downloaden

Ik zeg ook niet dat je dat van mij niet mag doen (een groot deel van mijn filmcollectie komt ook niet uit de winkel), alleen maar dat hier op Helpmij de vraag "waar kan ik dat-en-dat downloaden?" in de regel niet wordt toegestaan. Wat je trouwens wél mag vragen is: "Wat is een goed p2p-programma?":) Daarover kun je al veel informatie vinden in de sectie Software > P2P.
 
ik snap best dat je het niet persoonlijk bedoelde (regels zijn regels) maar ieder geval bedankt vor de info ik ga even rondneuzen:love:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan