MP3 speelt wel, geen geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

Caspar107

Meubilair
Lid geworden
2 dec 2001
Berichten
8.121
Volgende geval, WinAmp nieuwste versie speelt wel MP3 af maar heb geen geluid, in WMP zelfde.
Dit is alleen de nieuwste nummers van Prince die ik net heb zitten downloaden :eek: . Ook met MP3 Pro speler geprobeerd, geen resultaat.
Andere MP3's op mijn harde schijf spelen wel gewoon af met geluid.

Wie o wie heeft de oplossing?
 
volgens mij heb je verneu..........kte bestanden binnengehaald
 
Nee, heb intussen al zo'n 30 nummers zitten downloaden, allemaal verschillend en allemaal andere titels, en dan nog eens dubbel :(
 
En als je een van die mp3s opent in bijv. de nero wave-editor?

Poekie
 
Geplaatst door Caspar107
Nee, heb intussen al zo'n 30 nummers zitten downloaden, allemaal verschillend en allemaal andere titels, en dan nog eens dubbel :(

Speelt wel, maar geen geluid
 
Dus eigenlijk alle mp3s die je sinds 'net' download, die klinken niet?

Poekie
 
Laatst bewerkt:
kazaa(lite) toevallig?
er is een nieuwe beveiliging voor mp3's
het speelt wel af maar je hoort niets.
ik heb het ook met incubus....
je hebt een proggie er voor dat heet mp3 checker.
hij haalt mp3's er uiot die slecht zijn voor/en na het downloaden.
het werkt:thumb: onder win xp home



suc6:thumb:
 
Geplaatst door poekie
En als je een van die mp3s opent in bijv. de nero wave-editor?

Poekie

Ik heb iets soortgelijks meegemaakt, en toen heb ik het bestand geopend in een wave-editor. Dan decodeert die editor het bestand naar .wav. Daarna kon ik het gewoon beluisteren, en weer opslaan als mp3.

Poekie
 
Hebh dus ook dezelfde vraag gesteld. Speelt wel maar geen geluid. heb Winamp ook geprobeerd en nero wave editor steeds verschillende bestanden gedownload, noem maar op en ik heb het gedaan. Verschillende codecs.
maar geen geluid. In wave editor blijft de lijn glad net of er niets in zit. En het is dus alleen met de Prince liedjes. Alleen het eerste liedje Musicologie werkt. Als je kijkt naar de bitverwerkingssnelheid dan staat daar 80 kbps bij en bij alle andere muziek 128 kbps. kan iemand daar wat mee? Hoe zou je dat kunnen veranderen? Marion
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan