Mp3/DVD

Status
Niet open voor verdere reacties.

lazzaro

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2002
Berichten
273
Hoi hoi :D
wilde ff vragen , ik heb in de auto een mp3 speler, nu wil ik een dvd brander gaan kopen , maar nu vraag ik me eigelijk af , als ik zo'n dvd plaatje met mp3 muziek volbrandt , dan weet ik wel dat ik dat dvd plaatje met mp3 muziek kan afspelen in me dvd player in huis , maar zou je die dvd ook gewoon in een auto radio/mp3 speler kunnen afspelen , of kan dat alleen met CD plaatjes met mp3 in een auto radio/mp3 speler ? alvast weer bedankt ;)
 
hoi,

het lijkt mij dat je alleen MP3- CD's kan afspelen in de auto. daar de meeste (zo niet alle) standaard auto radio''s alleen maar normale cd's ondersteunen
Tenzij je zo'n radio hebt met navigatie etc. dan heb je kans dat de cd/dvd speler van die radio het wel ondersteunt.
 
Je zegt dat je een DVD hebt met MP3, probeer het in de autoradio. Veel kans heb je niet dat het werkt, maar niet geschoten is altijd mis.
 
Als de auto speler een CDspeler / MP3CDspeler is dan gaat het je niet lukken omdat de lens verkeerd is. DVD heeft een kleiner soort lens nodig. Als je in je radio ook DVD's kunt bekijken dan kan het wel. Alhoewel, waar de meeste DVD spelers voor thuis VCD en MP3 kunnen lezen is dit lang niet het geval bij portable spelers en auto spelers...
 
Thank's voor de antwoorden , ik dacht zelf , Mp3 bestand is Mp3 bestand , of die nu op een CD of DVD plaatje staat ......:rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan