ondertitels wijzigen

Status
Niet open voor verdere reacties.

tonny

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
51
Hallo allemaal,

Ik heb eeb film gedownload en hem met subSync ondertiteld.
Maar nu zit ik hem te bekijken op de tv en nu zijn sommige regels te lang, de ondertiteling is dan niet goed te lezen.
Is er een mogelijkheid om de zin af te korten en er een dubbele zin van de te maken.
Ik zie bij de ondertiteling wel een dubbel streepje zodat de rest naar de 2e regel gaat, maar ik krijg het zelf niet voor elkaar, wat moet ik doen om dat goed te krijgen.
Ik gebruik daarvoor subSync, met welke knoppen krijg ik dat voor elkaar?


groetjes Tonny
 
Open het bestand waar de ondertitels in staan met kladblok of een andere text verwerker en bewerk de zinnen die je wilt wijzigen. Meestal gaat de volgende regel met zo een staand lang streepje.
 
dat heb ik gedaan, maar hoe sla ik het dan op, ik heb hem onder tekstbestand opgegeslagen in de hoop dat ik dat kan veranderen in srt, maar het blijft een kladblokbestand, wat doe ik fout en kan ik dit nog herstellen, want nu zijn al mij srt bestanden van alle andere films ook kladblokbestanden, hoe verander ik dit nu weer

Groetjes Tonny
 
Als het goed is en je opent een bestand weer met de afspeler. Dus rechtermuisknop, open met... kies dat programma waar je hem mee afspeelt en alles word weer normaal als het goed is.
 
Ik heb de ondertiteling goed kunnen krijgen, alleen was ik vergeten het vinkje uit te zetten bij de vraag dit bestand openen met, maar het is nu allemaal goed gekomen.
bedank voor jullie hulp
 
Geen dank :D
Veel kijk plezier :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan