Menu van gedownloade film

Status
Niet open voor verdere reacties.

DaanM

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2000
Berichten
2.005
Ik zag pas bij iemand een dvd van shrek 2. Die persoon had dat van internet gehaald. Maar hoe heeft hij het voor elkaar gekregen om er ook het menu bij te downloaden? Al wat ik lees is over ondertiteling, maar niets over bijbehorende werkende menu's. Of lees ik dan de verkeerde sites? Wie kan me hier iets meer over vertellen of wie kan me verwijzen?
thanks
 
Misschien heeft hij toevallig een versie gedownload waar het menu al bijzat. Of heeft hij dat menu zelf ontworpen misschien?
 
maar wat ik binnenhaal is AVI... dus daar zit toch geen menu bij ingepakt? En zo ja: hoe haal ik dat er dan uit?
 
die dvd met menu zal ongetwijfeld als dvd gedownload zijn.
het kan wel menu's maken bij avi files met de juiste software en een hoop geduld.
99% van de gedownloade dvd's die je met menu's ziet zijn nabewerkt vanuit een amerikaanse of japanse versie ( als de film bv nog niet in nl is ;) )
 
en hoe herken je die films dan tazman? hoe kun je die dan binnenhalen?
 
uhh ja herkenen is moeilijk als je niet precies weet wat er aangeboden wordt.
De meeste dvd die aangeboden worden zijn wel met menu, maar 1 en ander is ook afhankelijk waar je iets vandaan haalt.
 
maar die eindigen dan niet op AVI of MPG toch?
 
Geplaatst door DaanM
maar die eindigen dan niet op AVI of MPG toch?

uhh nee die zullen vaak aangeboden worden als iso of cue en bin files gemiddelde grote zal ook rond de 4,5 GB zijn ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan