Lettertype gezocht!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terrarabo

Inventaris
Lid geworden
5 okt 2001
Berichten
25.325
Hoi luitjes,

Allereerst mijn excuses maar ik weet echt niet waar ik deze vraag moest plaatsen dus hier maar:(
Ik ben naarstig op zoek naar het Lettertype Chalkdust. Ik kan hem wel vinden maar alleen betaald en daar heb ik niet zo'n zin in. Wie kan mij helpen zoeken of hij ergens gratis te downen is.
Deze link had ik wel maar betaald.
http://www.fontfinder.ws/10544/Chalk-Dust.html


Raymond
 
Dat font heeft een commerciële license, dus jij vraagt nu naar een illegale download.
 
Oei...en dat wil ik dus echt niet. Sorry, ik wist het niet:confused:

Bedankt Buffy......


Mod? Mag deze dicht of weg......??
 
o jee illegaal !
heeft iemand al de politie gewaarschuwd ?
 
Geplaatst door dougie
o jee illegaal !
heeft iemand al de politie gewaarschuwd ?

Bedankt voor deze ongelooflijk zinvolle bijdrage.:rolleyes:


Helpmij heeft nu eenmaal bepaalde huisregels en daar zijn goede redenen voor.
 
Tjonge jonge, wat zijn jullie zwaar op de hand, een grapje mag toch wel ?

Iedereen doet hier heel netjes en ondertussen staat ieders computer vol met illegale software, dus laten we elkaar nu geen mietje noemen.

:8-0:
 
Geplaatst door dougie

Iedereen doet hier heel netjes en ondertussen staat ieders computer vol met illegale software, dus laten we elkaar nu geen mietje noemen.

:8-0:

Klopt Dougie,
maar de regels zijn zoals ze zijn om de site helpmij.nl schoon te houden(omdat er anders nare dingen kunnen gebeuren b.v.),
wat men thuis allemaal voor stoute cq illegale dingen uitspookt moeten we allemaal voor zich zelf beslissen.

De opmerking van Buffy, en zoals die van meedere mensen hier op het forum trouwens, zijn gewoon comform deze gedragsregels en verdienen IMO eerder respect dan een flauwe(niet leuke) grap.

Just my 2 cents.:)
 
Wie kan mij helpen zoeken of hij ergens gratis te downen is.

Het had toch best gekunt dat dit lettertype ergens legaal te downloaden was ? Dat was zijn vraag, hij vraagt toch niet; Kan ik ergens lettertypes illegaal downloaden?

Er wordt gelijk geroepen "illegaal!"

Tip; Kijk eens bij je vrienden op hun pc, misschien staat dat lettertype daar en dan mail je die ff naar elkaar.
Of mag dat ook niet ?
 
Geplaatst door dougie

Of mag dat ook niet ?

Van mij wel, maar op het forum iig niet en dat is waar het om gaat lijkt mij. En wat er "achter de schermen" gebeurt, kunnen(en hoeven) we toch niet (te)zien?

PS. Er zwerft er op p2p ergens een pakketje van 21.722 ttf fonts van bijna 600 MB waar deze font in zit; mag je zelf de stappen ondernemen;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan