Ondertiteling

Status
Niet open voor verdere reacties.

sweetalice

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2001
Berichten
610
Goodmorning,

Is er nou echt geen andere methode om ondertiteling onder je film te krijgen zonder kwaliteitsverlies?

Klinkt misschien een beetje lui maar om nou alles om te zetten met tmpg enz enz vind ik zo lang duren.

:eek:
 
waarschijnlijk niet.
De film moet toch helemaal opnieuw gecodeerd worden mèt ondertitel.
 
er is een heel simpele manier om een film met ondertitels te krijgen en kost geen enkele moeite.

Ga even naar de dichtsbijzijnde videotheek en huur de film of koop de film.

omzetten enz kost nu eenmaal tijd.
 
Geplaatst door sweetalice
Pffff ook dat kon ik zelf verzinnen Taz.
;)

But thanx anyway

ja sorry hoor maar er is gewoon geen snelle manier om een film van ondertitels te voorzien.
een avi ( divx ) file moet helemaal hercodeerd worden en dat kost eenmala tijd zou je het sneller doen dan heb je inderdaad een zwaar kwaliteits verlies.
Alles wat met omzetten snel gaat leid onheroepelijk tot verlies van data.
 
Ja en ook me processor draait overuren :(

Heb trouwens geprobeerd de ondertiteling onder haunted mansion te zetten maar het lukt me niet.
Volg trouwens de instructies op jou site :thumb:
(staat ook in me favo)

Dan maar me engels opvijzelen en voor de kids is het ook goed voor hun engels :D
 
Geplaatst door sweetalice
Ja en ook me processor draait overuren :(

Heb trouwens geprobeerd de ondertiteling onder haunted mansion te zetten maar het lukt me niet.
Volg trouwens de instructies op jou site :thumb:
(staat ook in me favo)

Dan maar me engels opvijzelen en voor de kids is het ook goed voor hun engels :D

wat lukt er niet ?? welke meldingen oid krijg je
 
Geen enkele. In de preview in virtualdub heb ik zwart beeld. Raar maar waar:confused:
 
en als je hem gewoon afspeelt met bv mediaplayer geeft ie geen probleem ??
 
als je het file gewoon eens zonder virtialdub te gebruiken inlaad bij tmpg en laat coderen wat doet ie dan ??
hoeft niet de gehele film te zijn maar bv ff 10 min om te kijken wat ie doet.

doet ie dat nu wel dan zou je kunnen kiezen om eerst met tmpg om te zetten naar mpeg en daarna met virutualdub aan de gang gaan, is dubbel werk ik weet het maar dan heb je wel subs.
 
en dan is het gecodeerde gedeelte ook nog te bekijken ?? zoja dan zou je mijn eerdere bericht kunnen opvolgen over eerst coderen en daarna nogeens met virtualdub met subt enz.
 
Gewoon Vobsub downloaden (try google) dan kan je de ondertiteling gewoon in Windows Media Player zien.


Hoef je niet te converten, moet je alleen de ondertitel dezelfde naam geven als de film (niet de extensite), en het bestand in dezelfde map als de films zetten.
 
Geplaatst door WinME
Gewoon Vobsub downloaden (try google) dan kan je de ondertiteling gewoon in Windows Media Player zien.


Hoef je niet te converten, moet je alleen de ondertitel dezelfde naam geven als de film (niet de extensite), en het bestand in dezelfde map als de films zetten.

en hoe ga je dat dan doen als je de film normaal op je tv wilt bekijken ipv op de pc ??
 
Geplaatst door tazman


en hoe ga je dat dan doen als je de film normaal op je tv wilt bekijken ipv op de pc ??
Heb nergens gelezen dat het voor de TV is.

Het ging hier toch gewoon over het ondertitellen van een Divx-movie.
 
Geplaatst door WinME

Heb nergens gelezen dat het voor de TV is.

Het ging hier toch gewoon over het ondertitellen van een Divx-movie.

Ik ga er altijd van uit dat mensen die om gaan zetten van divx naar mpeg inclu subt enz dit toch wel doen om de film op een standalone dvdspeler te bekijken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan