ondertitels bij een divx??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yan

Gebruiker
Lid geworden
29 sep 2003
Berichten
51
Hoi,
Ik heb een film in divx formaat op de pc, nu wil ik er graag nl ondertitels bijvoegen.
De desbetreffende ondertitels heb ik er bijgevonden (als een RAR bestand), en heb ik dezelfde naam gegeven als de film.
Als ik de film opstart met mijn divx player, hoe kan ik dan die ondertitels erbij voegen?
Ik snap er nog niks van........
Help.
b.v.d,
Yan
 
in een programma als adobe premiere of pinnacle studio kun je meerdere bestanden (beeld ,geluid of ondertit.) langs elkaar laten lopen en als 1 bestand uitvoeren
 
Wel de klok horen luiden, maar weet niet waar de klepel hangt... hopelijk heb je er echter iets aan.

Er bestaan codecs die met subtitles om kunnen gaan, ik meen dat deze in het nemo codec-pack zitten.
 
Gewoon vobsub instaleren.
De subs als srt exetensie in dezelfde mapplaatsen als de film. zorg wel dat de bestandsnaam van de subs en de fil hetzelfde zijn.
afspelen met mediaplayer en je hebt de subs automatisch erbij.
 
Nog beter, ffdshow installeren. Heeft codec support voor bijna alle bekende codecs.
 
Als je de film op je pc wilt bekijken kun je het beste BSPlayer gebruiken. Je kunt dan gewoon de ondertitels toe laten voegen.

Wil je ze in de film hebben om te branden kun je hier precies vinden welke programma's je nodig hebt en hoe je het allemaal moet doen.

Gr. Fred
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan