Probleempje!

Status
Niet open voor verdere reacties.

lindaatje21

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2004
Berichten
13
Probleempje met het branden van een omgezette film

hallo.
heb een avi film omgezet met TMPGEnc en daarna met nero burning rom gebrand op dvd.
Maar als ik hem wil afspelen op mijn dvdspeler of op de pc, dan krijg ik zwart beeld en geen geluid.
hoe kan dat en wat kan ik er aan doen?
(ps:ben geen expert hierin, dus als iemand een simpele uitleg en/of oplossing kan geven, ben ik erg dankbaar.)
groetjes linda:thumb:
 
Laatst bewerkt:
maar ik wil van de avi een mpeg film maken, en geen vcd.
hoe komt het dan dat ik geen beeld en geluid krijg?
ik kon ook alleen maar bij audio input de film inzetten en niet bij video input, hoe kan dat?
bedankt!
groetjes linda:)
 
Geplaatst door lindaatje21
maar ik wil van de avi een mpeg film maken, en geen vcd.
hoe komt het dan dat ik geen beeld en geluid krijg?
ik kon ook alleen maar bij audio input de film inzetten en niet bij video input, hoe kan dat?
bedankt!
groetjes linda:)
Wanneer je een vcd (of svcd) maakt krijgt het bestand de extensie .mpg, dat is hetzelfde. Met de opmerking dat je bij video input niet de film kunt selecteren geef je zelf al het antwoord op de vraag waarom je zwart beeld krijgt. Immers TMPEnc moet ergens het beeld vandaan halen wat er in de .mpg gestopt wordt. Voor het omzetten van avi's naar mpg gebruik ik zelf altijd deze site (divx.vcd/scvd/dvd info). Hier kun je onder "werken met Tmpgencoder precies nalezen hoe je een avi omzet naar vcd (= mpg).

Mocht je er niet uit komen, laat het gerust weten!

Groeten,
Epic
 
het is gelukt!!!!!!

het is gelukt!
niet op deze manier, maar op een andere manier.
ik heb cucusoft avi to dvd en ifoedit gedownload en het werkt een stuk makkelijker!
in ieder geval heel erg bedankt :thumb:
groetjes linda
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan