VHS naar een DVD Recorder

Status
Niet open voor verdere reacties.

XoLoX

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 jul 2004
Berichten
3
Hallo,

ik zou graag willen weten hoe je precies je oude VHS banden overzet naar je DVD Recorder (ik heb een Philips HDRW 720 met 80 Gb harddisk)
Zou iemand mij dit kunnen vertellen?

Alvast bedankt,
Groeten XoLoX
 
Kun je niet met een SCART-kabel deze twee koppelen. Bij de video een scart-uitgang (normaal die naar je tv) kiezen en bij de HD-recorder aansluiten op een scart-ingang.
 
ik zal het proberen, hij is namelijk niet van mij, maar van mijn opa, ik ga er zo heen:p
maar bedankt voor je opmerking:)

en zodra hij aangesloten is, wat moet ik dan doen?:p
ik ben namelijk nogal een newbie op dit gebied:p
 
Laatst bewerkt:
Bedoel je DVD-recorder in de PC (DVD-writer)? Dat zou ik ook eens willen weten.
 
Net zoals je een videokanaal kiest op je tv (AV kanaal) zul je de av-input moeten selecteren met de afstandbediening van de hd-recorder die overeenkomt met de gekozen input. Ik denk niet dat dat net zoals bij een video-tv combinatie automatisch gebeurt. En zodra er beeld is de opname starten.

@Kuifje_007: de philips hdrw 720 is een standalone dvd-recorder en zit dus niet in een pc. VHS opnemen naar PC kan alleen met een videokaart die voorzien is van een video-in aansluiting.
 
@Kuifje_007: de philips hdrw 720 is een standalone dvd-recorder en zit dus niet in een pc. VHS opnemen naar PC kan alleen met een videokaart die voorzien is van een video-in aansluiting. [/B]

Video-in aansluiting heb ik wel (geloof ik, want ik heb toch een jaar oude PC). Kan ik VHS met behulp van Nero op DVD branden?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan