hotmail problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

gerrit100

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2001
Berichten
111
Elke keer als ik de post van mijn hotmail opendoe blokkeerd mijn computer(kan geen berichten lezen, openen, versturen). De site van hotmail is geen probleem alleen de post en ik kan dan niets anders doen dan het programma afsluiten.
wat kan hier het probleem zijn
 
Misschien teveel e-mails???? :confused: Mailbom of iets dergelijks?
 
Neen, dat is het niet, het lijkt alsof m'n explorer blokkeert op één of ander active x element of javabestand.
Het is tijdens het downloaden van alle bestanddelen van de pagina dat alles vastloopt. En ik kan ook niet traceren welk bestanddeeltje m'n pc blokkeert (aangezien hij geblokkeerd is dus...).
Een mailbom is het niet, er zijn momenteel maar twee wachtende emails en op een andere pc heb ik wel gewoon toegang.
 
Ja ik heb volgens mij ook zo'n probleem. Ik kan in 1 keer niet naar mijn inbox van hotmail. Terwijl ik nog 2 andere hotmailadressen heb en die het wel gewoon doen.
Als ik via msn mijn mail wil openen komt er op msn wel te staan dat ik 9 nieuwe berichten heb.
Als ik dan daar op klik om ze te gaan bekijken lijkt het alsof die naar de site van mijn inbox gaat maar dan stopt die en staat er linksonder done maar ik heb een heel leeg scherm. Vanmorgen kon ik er nog wel in. Kan iemand mij misschien helpen wat dit is en wat ik moet doen om toch naar in mijn inbox te komen?
 
ik ben er nu toch in alleen heb zelf iets veranderd.
Als je dus via msn naar je mail toe wilt en hij gaat daar naar toe komt er in de address Bar normaal dit te staan: http://by16fd.bay16.
Maar bij mij staat er dit: http://by15fd.bay15.
Dus heb ik die 15 in 16 veranderd en dan kan ik er wel in. Maar hij opent hem dus niet meer automatisch. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit probleem kan verhelpen en hij wel weer automatisch naar mijn inbox toe gaat?
 
Wat er precies staat hangt volgens mij af op welke server je staat.
 
Is jullie probleem al opgelost? Sinds een paar dagen kan ik mijn hotmailberichten niet meer openen en/of verwijderen. Ik kan wel aanklikken en dan zie je ook iets veranderen, maar er gebeurt verder niets.
 
antwoord

Ga naar internetopties, klik op beveiliging en dan naar aangepast niveau. Ga naar actief uitvoeren van scripts en schakel dit in. Daarna kun je alles weer doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan