herkenning MP3-speler

Status
Niet open voor verdere reacties.

remond

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2004
Berichten
72
Ik heb een (gemaks)probleempje met de aansluiting van mijn mp3-speler (gekocht bij de blokker). Deze wordt allen herkend als "verwisselbare schijf" als ik hem aansluit op de USB poort voordat ik de PC aanzet. Als ik de MP3-speler aansluit nadat ik de PC heb aangezet wordt deze niet herkend. Ook niet d.m.v. de bijgeleverde software. De herkenning via de optie confugiratie- nieuwe hardware werkt ook niet.
De computer uit en aan werkt wel; niet echt een gebruiksvriendelijke methode. Wie helpmij verder?
 
heb je wel eerst de software geinstald en als ie erom vraagt de mp3 speler aangesloten??
zo niet alles in hardware van die mp3 speler verwijderen en wel software eerst installen.
 
Ik heb de hardware verwijderd en de software opnieuw geinstalleerd. Vervolgens de MP3-speler opnieuw aangesloten. Echter met het zelfde resultaat. Bij Configuratie-Systeem-apparaatbeheer-schijfstations staat hij vermeld als SygmaTel mscn. Eigenschappen geeft aan dat het apparaat corect werkt. De software krijcht de MP3-speler echter niet aangestuurd. Evenmin staat hij "mijn computer" als afzonderlijk station vermeld.
 
Bedankt voor de tip naar deze link. Het is een heel verhaal. Resumerend komt het er op neer dat ik de software opnieuw in de juiste volgorde moet installeren. Dit heb ik al eerder gedaan, echter zonder het gewenste resultaat. Ik geef het nog niet op, en klooi nog even verder.
 
Ik heb om andere redenen de harde schijf opnieuw moeten formateren. Na herinstallatie van windows 98SE en alle andere software is het herkenningsprobleem opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan