audio rip van PS2 dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

buick

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 sep 2001
Berichten
2.879
Ik heb hier Final Fantasy X-2 liggen. Daar staat een nummer op waar mijn dochter gek mee is en wil dat graag rippen naar MP3 zodat ik niet steeds het hele spel hoef op te starten

Heeft iemand een idee hoe ik audio van PS@ kan halen ?:rolleyes:
 
Ik heb even gekeken en voor 'normale' ps2 spellen zou dat waarschijnlijk werken. FFx-2 schijnt een nieuwe techniek toe te passen waarbij bijna geen bestandsnamen meer bestaan. De audio en video data staan op een vooraf vastgestelde plaats op de DVD en de software schijnt daar direct naartoe te springen.
Als ik de DVD in Wincommander open, staat er nog geen 10 MB aan data in de dir. Toch is het spel ruim 4 GB.

Ik kan er wel met Nero een ISO van maken maar zal op zoek moeten naar een prog wat iso's kan scannen voor audio/video data.
Ik weet dat ik ooit in het verleden een dergelijke util had (die trouwens de video en audio uit bijna ELK bestand kon halen) maar weet niet meer hoe het heet.
 
De cd-da extractor is alleen om bestaande audio te rippen :) Op deze dvd moet je 4 Gig data doorspitten omdat daar ergens de audio opstaat.

Maar de andere link had inderdaad de nummers die ik zocht dus scheelt me dat het werk :)


Bedankt :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan