ondertiteling verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

donjasnl

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2002
Berichten
214
Ik heb ondertiteling onder een film gezet, keurig volgens de aanwijzingen. En het was gelukt, er stond onder de .mpg een ondertiteling. Maar toen ik het om ging zetten met TMPGEnc DVD Author was de ondertiteling opeens verdwenen. Wat heb ik dan fout gedaan?
groeten Donja
 
Als je hem goed onder de mpg had staan, maakt ie onderdeel uit van de film. DVD Author kan hem dus niet meer weghalen.

Hoe heb je hem precies in de mpg geplaatst. Vermoedelijk is daar toch iets fout gegaan.
 
Met virtualdub voeg je de ondertiteling toe en maak je een .vdr file. In TMPGenc moet je als video file dan deze .vdr file openen. Je hebt in dit geval waarschijnlijk de film zelf geopend.
 
nou ik heb de mpg nog staan, en daar zit toch echt ondertiteling bij. En als ik het .ifo bestand open op de computer is er geen ondertiteling meer bij. ik heb m nog niet gebrand, zou het er dan wel onder staan dan. kan het zo zijn dat windvd dit niet snapt?
Ik snap het in ieder geval helemaal niet. Ik heb de beschrijving tot op de letter gevolgd.

groeten Donja
 
Staat toevallig het subs bestand (ssa of srt) in dezelfde map? Sommige programma's laten het dan vanzelf meelopen. Zet de mpg eens in een aparte map en kijk of ze er dan nog steeds onder staan.

Nog een keer de vraag: Hoe heb je ze er precies aan toegevoegd?
 
oh sorry ik had die vraag niet gezien, bij een andere tread stond een link naar een zeer uitgebreid beschrijving van hoe je ondertiteling eronder kan doen. (go.to/wintips) die heb ik gevolgt. Maar je had inderdaad gelijk, in dat zelfde mapje zat de .srt en de .ssa, dus die werd gebruikt. De ondertiteling stond er niet onder.:eek:
Ik ga het dus opnieuw proberen..
Excuses en bedankt voor de reaktie.
groeten Donja
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan