minidisc of mp3 speler?

Status
Niet open voor verdere reacties.

lgroot

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2002
Berichten
197
Beste mensen,

Wat is nou precies het verschil tussen deze 2 apparaten. Kan je een minidisc nou ook via de usb port op de computer aansluiten en muziek erop zetten?
(sorry als deze vraag weleens eerder gesteld al is)
 
Hoi, Ik ben niet echt een expert op dit gebied maar volgens mij zit het zo: Een mp3-speler wordt aangesloten op de usb van de computer. Hierdoor worden de liedjes op de mp3-speler zelf gezet en kun je ze beluisteren. Maar een minidisc speler sluit je ook op de usb aan maar je moet eerst een minidisc in de minidisc speler doen. Hierdoor worden de liedjes op het minidisc schijfje gezet, en niet op de minidisc speler.
En dus als je meerdere minidisc schijfjes in je bezit hebt, kun je ze allemaal volzetten en afspelen in dezelfde speler. Volgens mij zit het zo maar ik ben er niet 100% zeker van. Als iemand het zeker weet hoor ik het graag!
 
Tevens is het zo dat bij de meeste mp3 spelers de informatie in een vast geheugen wordt weggeschreven of op een geheugenkaartje. Bij een minidisc-speler wordt de informatie op een ronddraaiend schijfje "gebrand". Niet echt gebrand als bij een cd-rewriter, maar principe lijkt er op
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan