Hoe kan ik een film op VCD of DVD lussen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

comPloeteraar

Gebruiker
Lid geworden
26 jul 2004
Berichten
12
Ik heb een screensaver in flash omgezet naar MPEG.
Deze file wil ik op VCD of DVD zetten en eindeloos laten draaien op een Plasma scherm. De MPEG-file wil echter maar eenmaal afspelen. Op de PC is dat uiteraard geen probleem omdat de spelers op herhalen ingesteld kunnen worden.
Weet iemand op welke wijze ik kan lussen, zodat het video-bestand eindeloos herhaald wordt en ook op TV als screensaver kan dienen?
Alvast mijn hartelijke dank.
 
Kent je dvd-speler/home cinema set geen repeat-optie o.i.d?
 
Bedankt voor je responce.

Uiteraard is repeat instellen op de DVD-speler een optie.
Alleen krijg je dan na iedere 40 seconden dat de saver duurt een korte onderbreking i.v.m. de hervatting. Dat is voor een screensaver uiteraard een minder mooie oplossing. Vandaar dat ik naar een softwarematige oplossing zoek. Ik weet dat het mogelijk moet zijn, alleen niet hoe.
 
Welke brand software gebruik je?
Moet zeker wel lukken maar misschien moet je je bestand niet als 'hoofdmovie' opslaan maar als 'onderdeel' van het intro menu, deze stukjes worden vaak (automatisch) geloopd op DVD.
Vaak kan je dat middels een vinkje aan en uit zetten.

Of kijk even of je acties kunt opgeven.
Vaak moet je aangeven of de film direct moet beginnen of dat de DVD moet starten met de hoofdfilm.
Vaak kun je ook aan geven wat er moet gebeuren als de film is afgelopen, ... start afspelen hoofdfilm :)

Hangt dus een beetje af van je software.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan