PC aansluiten op tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

Romiek

Gebruiker
Lid geworden
27 jul 2004
Berichten
8
Op mijn laptop heb ik een tv-out uitgang. Via een SCART converter heb ik die aangesloten op mijn tv, omdat ik graag mijn DVD's van m'n laptop DVD-speler op de tv wil bekijken.

Ik heb alle signalen op mijn tv afgezocht, maar het beeld van mijn laptop is nergens te vinden. Alles is goed aangesloten, heb de nieuwste videokaart drivers, de SCART converter staat op input.. wat klopt er nu nog niet waardoor hij het niet doet?

En dan een tweede vraag, via tv-out kan ik geen tv op mijn pc kijken of wel?
 
Als je iets aansluit op scart zul je ook naar het video kanaal van je tv moeten gaan, zenders zoeken is niet nodig...
 
Volgens mij kan een scart kanaal op tv helemaal niet ruisen....
 
Ik weet ook niet hoe dat kan, er is dus duidelijk iets fout. Heb je enige idee wat ik kan proberen aan te passen waardoor hij het gaat doen?
 
Geplaatst door Romiek
Op mijn laptop heb ik een tv-out uitgang. Via een SCART converter heb ik die aangesloten op mijn tv, omdat ik graag mijn DVD's van m'n laptop DVD-speler op de tv wil bekijken.

Ik heb alle signalen op mijn tv afgezocht, maar het beeld van mijn laptop is nergens te vinden. Alles is goed aangesloten, heb de nieuwste videokaart drivers, de SCART converter staat op input.. wat klopt er nu nog niet waardoor hij het niet doet?

En dan een tweede vraag, via tv-out kan ik geen tv op mijn pc kijken of wel?

Op mijn Laptop heb ik een S-Video uitgang dit is een normale din-plug met 5 pennetjes. Daar gaat een connector in die via een kabel de Laptop met de S-Video aansluiting van de TV verbindt.

Om een goed beeld op de TV te krijgen moet je soms de laptop opnieuw opstarten met de kabel geïnstalleerd.
Je hoeft verder niets aan de TV in te stellen, bij Philips toestellen trekt de S-Video aansluiting automatisch het beeld naar zich toe. Misschien moet je bij andere merken even de externe ingangen affietsen.

Op je tweede vraag kan ik geen antwoord geven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan