Welke formaat is de film?G spot kent hem ook niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

probleem2803

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 jun 2004
Berichten
4
Ik heb een film gedownload, maar ik kan hem niet afspelen. Het is in ieder geval geen DivX formaat, Gspot herkent hem ook niet. Ik krijg wel een intro te zien die 3 seconden duurt en daarna stopt ie d'r mee.

Alle hulp is welkom.

Gegroet
 
en als je met de verkenner even in die film kijkt welke extensie krijg je dan te zien.
 
Beste mensen,

Het probleem is juist, dat ik er niet kan achterkomen wat voor een bestand het is. Als ik het met behulp van de verkenner probeer of met eigenschappen, dan springt ie d'r uit verdwijnt alles in het beeldscherm behalve de bureaublad. Achter de bestandsnaam staat echter wel de text "DVDrip" Echt weird stuff. :confused:
 
Klik eens rechts > naam wijzigen en geef hem de extensie avi, probeer hem vervolgens te openen met win media player
 
Heb ik geprobeer jozo, maar geen succes. Ik heb wel iets anders geprobeerd namelijk het film bestand gecontroleerd op fouten met behulp van het programma DivFix en eventueel de beschadigde gedeelten gerepareerd. Ik hield aan het einde van de 700 mb nog maar 40 mb over die ik 5 minuten kon bekijken. Het was trouwens de verkeerde film die ik met smart heb zitten afwachten tot dat ie klaar was met downloaden. :(
Ik heb hem nu verwijderd andere film proberen :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan