Hoe een afbeelding bijvoegen in dit forum

Status
Niet open voor verdere reacties.

volume

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2004
Berichten
63
Ik heb een paer probleempjes met mijn PC. Krijg altijd een vervelende popup.
Nu zie ik dat veel leden hier screenshots en afbeeldingen plaatsen.
Hoe doe je zo iets ?
Ik werk met Lotus Notus, en daar doe je een import van een file, maar heb geen flauw idee hoe ik dat hier moet doen .
Alvast bedankt voor de hulp
 
Je hoeft echt geen programma te gaan installeren om een screenshotje te kunnen maken. Een screenshot kun je gewoon maken met de "PrintScreen" of "PrtScr" toets op je toetsenbord. Er lijkt niets te gebeuren als je op die toest drukt. Maar als je vervolgens bijv. Paint of IrfanView opent en kiest voor Bewerken -> Plakken (of Edit -> Paste), dan zie je je screenshot verschijnen. Die kun je dan eventueel nog bewerken (bijsnijden bijvoorbeeld, of verkleinen) en opslaan op de locatie naar jouw keuze (bijv. als *.jpg-bestand).
Extra tip: wil je alleen een screenshot van het actieve venster maken, gebruik dan Alt-PrtScr.

Het plaatsen van dat screenshot op dit forum kan op twee manieren:

1) je kunt de afbeelding als bijlage toevoegen; nadeel van deze methode is dat de afbeelding dan niet te zwaar mag zijn - maximaal 102400 bytes.

2) je kunt de afbeelding uploaden, bijv. naar de webspace die bij je internetabonnement hoort, of naar een gratis service zoals ImageShack. Zet je de URL van dat ge-uploade plaatje dan tussen IMG-tags op het forum, dan kunnen wij het hier zien. (Bij ImageShack kun je trouwens een kant-en-klare link kopiëren met IMG-tags en al, heel eenvoudig.)
 
Laatst bewerkt:
Klik op IMG.

Zorg dat je de screenshot op een pagina hebt geupload(je eigen of van vereniging).
Geef de URL van de screenshot (b.v. http://ww.wanadoo.nl/je naam/screenshot.jpg.)
En hij wordt geplaatst.
 
In het spyware topic lees ik dat het over deze vervelende popup gaat:

dfgfdgd.GIF


Lijkt me dat je in DAT topic waar je dit plaatje hebt gezet best nog een hijackthis log kunt plaatsen.

Hier dus weer http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=169370 Hoe je een log moet plaatsen staat in het eerste bericht beschreven.
 
Ik krijg dat beeld jammer genoeg daar niet zo mooi tussen (hoe doe je dat). Alleen maar een link.
Maar heb, zoals gevraagd, er een Hijacklog bij gezet.
Alvast bedankt !
 
Geplaatst door volume
Ik krijg dat beeld jammer genoeg daar niet zo mooi tussen (hoe doe je dat). Alleen maar een link.
Maar heb, zoals gevraagd, er een Hijacklog bij gezet.
Alvast bedankt !

Hoi Volume,

In het spyware offensief topic staat IMG-code uit; vandaar dat je daar alleen de link te zien krijgt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan