welke extentie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tjico30

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2001
Berichten
342
Als is een film wil downloaden en ik heb keuze uit meerdere extensies ,welke kan ik dan het beste downloaden om deze om te zetten naar svcd of dvd om hem af te spelen op een stand alone dvd speler
 
als je toch gaat omzetten naar svcd of dvd maakt dat niet veel uit.
belangrijker is hoe is de kwaliteit en die kun je jammer genoeg van te voren niet zien.
het mooiste is als je ze kun halen als ze al svcd of dvd zijn scheelt je een hoop werk.
 
Als ik een film download, neem ik het liefst een dvdrip, dit zijn over het algemeen avi's.

Ik heb vaak al meegemaakt dat als je een mpg download en deze vervolgens gaat omzetten de kwaliteit er duidelijk op achteruit gaat.

Ook heb ik al vaak meegemaakt dat een gedownloade SVCD of VCD van erg slechte kwaliteit waren of vaak niet eens normaal wilde afspelen, en ik heb echt alle benodigde codecs.

Als je van mijn mening uit moet gaan zou ik kiezen voor Avi en beter nog voor Dvdrip
 
Als je via BiTtorrent download kun je altijd al voor de tijd zien om wat voor soort film het gaat. (DVD,SVCD,DIVX enz.). Voordeel, je weet wat je download en er zitten geen fakes tussen.
 
Inderdaad heb je helemaal gelijk in Fred.

Ik gebruik zelf ook Bittorrent en ben hier zeer tevreden over
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan