avi bestand op dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sami_nl

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2002
Berichten
230
Hallo
Ik heb zes .avi bestanden met een totale grote van 2.5 GB, is het mogelijk om ze op een cd (DVD+R 4.7 GB) te branden? Ik heb geprobeerd om ze met Nero als data bestand te branden maar het lukte niet. Weet iemand hoe ik ze op een cd kan kopiëren?
Alvast Bedankt
 
Misschien staat hier wel iets voor je bij.

En trouwens het zijn DVD en geen cd.
 
Daar staat dat ik ze eerst moet naar mpeg omzetten. Ik wil ze gewoon als avi bestand voor iemand op een dvd kopiëren, als het mogelijk is tenminste.
 
geeft nero iets van een melding dan ?? ik kan hier namelijk gewoon kiezen voor dvd ( iso ) en dan avi files naar het brand scherm slepen en branden.
 
Ja, hij geeft onderstaande melding:
Sorry, your compilation cannot be written on this kind of disc. Please insert a disc of the correct type or modify the settings of your compilation to make it compatible with current disc.
 
Als je nero 6 gebruikt heb je dan wel rechtsboven in dvd aangeklikt inplaats van cd
 
Oh God, ik schaam me diep. Ik had vergeten om voor dvd te kiezen in de New Complition venster.
Het is gelukt en hartstikke bedankt voor jullie help.
:thumb:
 
En hopelijk blijft het de eerste 16 dagen ook nog warm, ga namelijk morgen naar zweden.
 
LoL Ron, dit warm weer speelt waarschijnlijk een belangrijke rol.
Puppie, volgende week blijft het in iedere geval warm en de week daarna ook, hopelijk.
Prettige vakantie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan