Sweex MP3 speler

Status
Niet open voor verdere reacties.

aysen

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2004
Berichten
6
Hallo,
Ik heb vandaag eindelijk een MP3 speler (merk Sweex bij MediaMarkt) gekocht. De handleiding gelezen, hierin heb ik niets kunnen vinden over hoe uiteindelijk een MP3 gedownload bestand om gezet wordt naar mijn MP3 speler. Als ik de bijgevoegde cd opstart, wordt bij "Deze computer" het bestand " Sweex (D:) toegevoegd. De software voegt " MyPlayer" toe. hier kan ik MP3 gedownloadde bestanden opnemen in de Playlist. Kan het zijn dat ik een verkeerde USB poort heb gekozen of dat ik een programma hiervoor mis?

Mvgr,
Aysen
 
Als je de MP3-speler op de PC aansluit moet je dit zien als een externe harde schijf.
Als het goed is kun je in verkenner zien dat er een drive bijkomt.
Je kunt gewoon MP3 bestanden met verkenner naar de MP3-speler kopieren.

Gr. Fred
 
Als je win95/98/me hebt moet je meestal eerst drivers installen voordat de verkenner hem ziet, bij 2000/xp is dit bijna nooit nodig.
Vervolgens heb je in de verkenner (als de drive aangesloten is) een extra drive waarop je de bestanden kan zetten.
 
Hallo,
Bedankt voor de reactie. Ik ben wat verder gekomen dan gisteren. Nu kan ik in de mediaplayer de te kopieren afspeellijst zien. Nu is het probleem het volgende: Ik moet een keuze maken van het onderstaande en vervolgens op kopieren klikken:

* Cd-station (E:) - Audio Cd
* Audio Cd
* Data Cd
* HighMat
* Cd-station (D:) - Audio Cd
* Audio Cd
* Data Cd
* HighMat
* Ondersteunende draagbare apparaten en stuurprogramma' s

Behalve de laatste optie staan voor allen een icoontje van een cd afgebeeld. Bij het laatste staat een icoon van een blad met een vergrootglas als ik daar op klik dan springt het over naar een internet site : http://www.microsoft.com/windows/wi...tingStarted//Personalization/CoolDevices.asp. Bij de andere opties geeft het aan dat ik een lege cd moet plaatsen in het station. Wat moet nu aanklikken (ik heb overigens Windows XP)??
Gr,
Aysen
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door aysen
* Cd-station (D:) - Audio Cd
* Audio Cd
* Data Cd
* HighMat
* Ondersteunende draagbare apparaten en stuurprogramma' s

Behalve de laatste optie staan voor allen een icoontje van een cd afgebeeld.

Daar de MP3-speler een draagbaar apparaat is lijkt het mij dat deze moet nemen.
* Ondersteunende draagbare apparaten en stuurprogramma' s
 
Vogue MP3 Player 256 MB

Heb problemen met het installeren van de software. Als ik de disk geplaatst heb vraag die om disk 1 met het bestand StMp3Rec.inf. Heb maar een disk toch kan die het bestand niet vinden. Wie weet wat ik moet doen heb zels Windows ME.
Theresia
 
Vogue MP3 Player 256 MB

Heb problemen met het installeren van de software. Als ik de disk geplaatst heb vraagt die om disk 1 met het bestand StMp3Rec.inf. Heb maar een disk toch kan die het bestand niet vinden. Wie weet wat ik moet doen heb zelf Windows ME.
Theresia
 
Hij vraagt hier waarschijnlijk naar de 1e schijf van Windows en niet die van de MP3 speler.
 
Ik heb ook een Sweex mp3 speler gekocht vandaag en als ik deze via de usb aan mijn pc koppel krijg ik de melding dat er nieuwe hardware is gesignaleerd, daarna de melding dat de nieuwe hardware is geïnstalleerd en dan wordt plotseling mijn Windows afgesloten ivm een fout....bovendien moet ik de mp3 speler ook resetten want die blijft aangeven dat 'ie aan het communiceren is.
De cdrom bij de speler is alleen voor Windows 98 en ik heb XP dus helluuuuuuuuuup wat doe ik fout?????
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan