Problemen met downloaden Kazaa

Status
Niet open voor verdere reacties.

aysen

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2004
Berichten
6
Hallo,
Ik heb hiervoor een aantal liedjes gedownload op Kazaa. Nu lukt het niet. " Status" geeft het volgende aan: " More source", betekent dit dat ik niet meer kan downloaden? Zit er een limiet aan het downloaden bij Kazaa? Of ligt dit aan het te downloaden liedje?

Groetjes,
Aysen
 
dit betekent dat je meer bronnen nodig hebt,dus degene waar jij van wilt downen heeft waarschijnlijk de pc uitstaan.
wanneer je een andere kiest zal die het wel doen.
 
Problemen met download Kazaa

Hoe weet ik of iemand zijn PC wel of niet aan heeft staan? of moet ik dit om de zoveel tijd nog eens proberen te downloaden?En kan ik de liedjes alvorens te downloaden eerst beluisteren?

Groetjes,
Aysen.
 
Re: Problemen met download Kazaa

Geplaatst door aysen
Hoe weet ik of iemand zijn PC wel of niet aan heeft staan? of moet ik dit om de zoveel tijd nog eens proberen te downloaden?

Gewoon geduldig afwachten tot er voldoende bronnen zijn, of een download zoeken waarvoor wél voldoende bronnen aanwezig zijn.

Geplaatst door aysen
En kan ik de liedjes alvorens te downloaden eerst beluisteren?

Nee, dat kan niet.

PS: je hebt toch wel Kazaa Lite, hoop ik?
 
Kazaa

Hoe weet ik of ik de Kazaa Lite heb? Is dat de laatste versie? En zo niet hoe kom ik daaraan?
Groetjes,
Aysen.
 
Re: Kazaa

Geplaatst door aysen
Hoe weet ik of ik de Kazaa Lite heb? Is dat de laatste versie? En zo niet hoe kom ik daaraan?
Groetjes,
Aysen.

Je weet toch wel hoe het programma dat je gebruikt heet?
Heeft het de naam "Kazaa" of de naam "Kazaa Lite" (of "K-Lite")?
 
lees deze link door over info kazaa en boven in de balk kazaa aanklikken en je vind er alles over.ook kazaa lite ++ download.
 
Kazaa

Ik ben niet zo handig in dit soort dingen..:-(. Ik bij Kazaa " eigenschappen" gekeken en daar staat niets over K-lite. Hoe kom ik hieraan en wat doe ik met deze versie? En waarom is K-lite beter ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan