ondertitel doet het niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

bstraat

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2001
Berichten
112
hoi

kan iemand mij helpen?

Ik heb een avi bestand gedownload en daar zat ook de ondertitel in srt bestand bij.

Tijdens het afspelen hoorde ik geen geluid en heb toen een audio codec geinstalleerd.

Nu speelt de film wel af met geluid maar doet de ondertitel het niet meer.

Voordat ik de codec installeerde deed de ondertitel het nog wel.

Wat kan ik hier aan doen zodat de ondertitel en het geluid het beide doen?
 
ondertitels

Ik gebruik nu mediplayer en ook gebruik ik powerdvd.


Voordat ik die audio codec installeerde deden de ondertitels het wel en nu in allebei de programmaas niet meer
 
als ik de codec weer verwijder doet het geluid van die film het weer niet maar van al mijn andere films wel gewoon alleen heb ik sinds die eerste installatie van die audio codec geen ondertitels meer.

Hoe krijg ik het voor elkaar dat ik wel geluid heb en ook mijn ondertitels weer terug krijg????
 
Verwijder de audio codec die de problemen bezorgd heeft. Dus niet deze weer installeren.

Download hier VobSub en installeer deze.

Download hier DivX codec v5.2 voor de windows die je hebt en installeer deze.

Probeer nu een avi. te openen met Mediaplayer.
Let hierbij wel op dat de avi. en srt. van die film in DEZELFDE directory staan EN beide dezelfde naam hebben. Anders van 1 van beide de naam wijzigen.
Dus b.v. Shrek.avi en Shrek.srt en NIET Shrek_DIVX.avi en Shrek.srt.

Het zou nu zo moeten zijn dat hij in Mediaplayer nu wel afspeelt met ondertitels.
 
Laatst bewerkt:
bedankt nu doet alles het weer behalve 1

around the world in 80 days doet het geluid het niet maar wel de ondertitels.

de andere films doen wel alles goed
 
Wat je voor die ene film nog zou kunnen proberen is hier Version 3.11 Alpha te downloaden en installeren.

Voor wat betreft de codecs heb je nu de meest gangbare op je PC staan.

Als je codecs download doe dat niet van zomaar een pagina. Er zijn codecs die niet met bepaalde versies van Windows of in combinatie met andere werken en meer problemen veroorzaken dan dat ze een oplossing bieden.

Als je codecs download en installeerd, test deze dan op meerdere films en players.
Zijn er problemen verwijder dan deze codecs weer, want de meest gangbare heb je nu al op je PC.

Mocht het probleem van die laatse film na dit bericht ook zijn verholpen geef dan onder aan deze vraag aan dat deze vraag is opgelost.

Gr. Fred
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan