tv naar pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Glacius

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2003
Berichten
128
Ik heb zoon antenne ding dat je van tv naar pc kunt doen en omgekeerd. De transmittor staat bij de tv correct aangesloten enzo en receiver aan de computer. Nu wil ik tv kijken op me computer. Alleen ik heb geen idee hoe da ammel werkt enzo. Bestaat er misschien een progje waarmee dat kan ofzo? Ik heb tvtool al geprobeerd, alleen die werkt nie
 
Dus je hebt een tv-kaart? Hoe heb je die reciever aangesloten?
 
Kun je vertellen hoe dat "antenne ding" heet (type en merk). Ik heb nl nog niet gezien dat je ook van je tv naar je pc signalen (wel andersom) kan sturen en dan tv kijken op je pc.... Dus ik ben benieuwd, zo'n ding wil ik ook :)
 
Dat ding heet de Medion MD 9048. Van Pc naar Tv is al gelukt. De transmitter zit vast met een scart-kabel. Met aan de zijkant 3 stekkertjes met rood wit en geel, en die zitten ook aangesloten waar ze horen. Tenminste ze zitten in het gaatje met dezelfde kleur
 
alhoewl ik op de tv dan alleen zwart/wit beeld krijg en het geluid wel te horen is alleen de bas ruist en de hoge tonen. Het grootste gedeelte kun je wel horen
 
Laatst bewerkt:
Dus je probleem is opgelost? Klik dan nog wel even op 'vraag is opgelost'.
 
Geplaatst door Glacius
Dat ding heet de Medion MD 9048. Van Pc naar Tv is al gelukt. De transmitter zit vast met een scart-kabel. Met aan de zijkant 3 stekkertjes met rood wit en geel, en die zitten ook aangesloten waar ze horen. Tenminste ze zitten in het gaatje met dezelfde kleur

@megabit: van PC naar TV dus, en hij wil het juist ANDERSOM. En bij van pc naar tv is het nog steeds zwart wit.

@glacius: Check even of je in je tvkaart het juiste kabeltje op je tv-out hebt aangesloten. Mijn vriendin had ook zwart wit beeld en dat is opgelost met een ander kabeltje. Dan nog wat anders: ik betwijfel of je met dat systeem TV op je pc kan kijken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan