Veel Films maar.. .IMG/.ISO

Status
Niet open voor verdere reacties.

n1cKnaMe

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 aug 2004
Berichten
4
Beste Medemensen :)

Ik heb laatst een laptop gekocht, en TVOut aangesloten op TV, en ik merkte dat Shrek 2 inclusief ondertiteling HEEL goed en GOEDE Kwaliteit is, en werkt prima op de TV! ( met BS player dan ) ..

Nu heb ik meer films gedownload ik heb zelfs nu een eigen collectie op FTP staan met o.a brother bear, shrek 2, freddy VS Jason, maar ook nieuwere films maar die zijn dus DVD..

Ik heb 2 besanden als ik die map open:
<naamvanfilm>.IMG
<naamvanfilm.NFO

OF
<naamvanfilm>.ISO
<naamvanfilm>.NFO

Hoe zet ik deze bestanden om in AVI, XViD, DiVX of MPEG? ..

volgens mij was er een programma voor, want om nou alles op CD te branden..??

als jullie mij kunnen helpen? Graag
je kan wat warez downen op mijn FTP op aanvraag :)

Gr n1ckeh
 
Geplaatst door n1cKnaMe

je kan wat warez downen op mijn FTP op aanvraag :)
Welkom op Helpmij.:)

Lees de huisregels eens goed door, het kan verhelderend werken.;)
http://www.helpmij.nl/forum/rules.php?s=

Warez:
Onder warez valt: illegale software, crack's, serienummers, kortom dingen waar je normaal gesproken een licensie voor nodig hebt.
Je mag dus nooit warez plaatsen op de site (dus ook geen link's of bijlage's die warez bevatten!).
Naar warez mag je nooit vragen!
Je mag wel over warez programma's praten (als iets je niet lukt met het programma),
maar absoluut geen link(s) plaatsen naar waar je het vandaan hebt!

Hier valt dus ook onder het aangeven, dat je via "jou" FTP kunt downloaden op aanvraag.;)
 
Als je de image in een virtuele cd-rom speler laad, kun je zo de film op je schijf zetten.
 
ja, ik ben dus noob op het gebied van films he.. met linux wil ik je graag helpen.. maar als iemand mij met het rippen van die films wil helpen.. graag!, want ik heb dus een aantal films hier, met iso en nfo..

wat heb ik nodig om het om te vormen

en hoe doe ik dat

als je me kan helpen ? graag :D
 
een iso bestand kun je openen via bijvoorbeeld Winiso of Isobuster. (http://www.winiso.com/)

vervolgens uitpakken en dat staat er als het goed is een MPG bestand op je harde schijf.

Een NFO bestand is een informatie bestand hierin staat vaak de maker of hoe je het kan uitpakken.
 
Het snelste is om het meteen te branden met Nero via Burn Image (staat ergens bovenaan in een uitklapmenu). NFO is alleen om wat informatie op te slaan kun je openen met Kladblok (beter is nog met een NFO viewer maar goed). Om het eruit te halen kun je ISObuster downloaden (gratis).
 
Eerst kun je met een virtuele speler het beeldbestand(iso/bin/img enz) bekijken alsof het een cd is, op de cd kun je dan bekijken wat voor een extentie de film heeft.
Door hem te verslepen naar een hardeschijf kun je de film dan op een later tijdstip bewerken zonder eerst te hoeven branden.

Hoe het bewerken van films in zijn werk gaat vind je allemaal op http://go.to/wintips/

EDIT
Wat is helpmij weer traaaaaaaaaaaaaag...:(
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan