Probleem met laden foto's vanuit Minolta camera naar computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

aanthonissen

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2004
Berichten
18
Ik heb het volgende probleem: Onlangs heb ik een Minolta Dimage F200 camera gekocht. Nu wil ik vanuit mijn memory-card de gemaakte foto's doorsturen naar mijn computer. Als ik de USB-kabel tussen mijn computer en de camera heb aangesloten, krijg ik een melding dat het systeem de hardware niet herkent. Ik heb de cd-rom Dimage viewer geïnstalleerd en dan werkt het nog niet... Kan iemand mij alsjeblieft helpen?
 
heb je al de driver geïnstalleerd?
Misschien heb je enkel het programma voor foto's te bewerken en zien geïnstalleerd...

Kijk hier anders eens:

Klik
 
Geplaatst door megarainman
heb je al de driver geïnstalleerd?
Misschien heb je enkel het programma voor foto's te bewerken en zien geïnstalleerd...

Mijn systeem (Windows XP) geeft aan dat ik geen driver nodig heb voor mijn systeem... Ik heb van Minolta de cd-rom Dimage Viewer geïnstalleerd, maar nog herkent hij via de USB-kabel de hardware (mijn fototoestel) niet en kan ik de foto's niet doorladen...
 
Kan zijn dat ie de drivers niet automatisch installeerd.

Kijk eens via verkenner of er op de CD een directory voor de drivers aanwezig is. Sommige hardware installeerd ze niet automatisch. (Had ik ook met mijn ADSL Modem, deze moest ik ook via verkenner installeren.)
 
Norton virus scanner

Norton Anti virus scanner aanstaan? Dat was bij mij het probleem, echter ik heb geen minolta. Zet die virusscanner tijdens het overzetten uit en misschien lukt het ook dan wel. Succes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan