ondertitels

Status
Niet open voor verdere reacties.

steffiestones

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2003
Berichten
200
Hoi,

Ik heb een oude film gedownload en zou er willen zelf nederlandse ondertitels bijzetten.Het is een gewone mpg file.
Met welk progie zou ik dat gemakkelijk en simpel kunnen doen?
Dank U,
Steffie.
 
Moet je eens op deze pagina kijken. Daar kun je denk ik wel wat mee.

Gr. Fred
 
ja,maar dat gaat alleen als je al ondertitels hebt op de film.De film die ik heb is volledig zonder ondertitels en ik wil er nederlands ondertitels zelf bijzetten.
 
Geplaatst door steffiestones
ja,maar dat gaat alleen als je al ondertitels hebt op de film.De film die ik heb is volledig zonder ondertitels en ik wil er nederlands ondertitels zelf bijzetten.

Op vorengenoemde pagina wordt juist uitgelegd hoe je met welke programma´s een ondertitel krijgt onder een film zonder ondertitel.

Je hebt dus nodig

Een film avi. of mpg. zonder ondertitel
De ondertitel, nl. een srt. file
SubSync voor het synchroon krijgen van ondertitel en film
SRT to SSA convertor
VirtualDub voor het ondertitelen
TMPGenc voor het definitief plaatsen van ondertitel in de film.

Als eerder genoemde pagina voor jou niet duidelijk is misschien
deze dan wel.
 
Ik begrijp het,ik moet dus eerst de ondertiteling apart vinden op het net en dan bijvoegen in de mpg file.
Ik heb al ondertussen gezocht op het net maar vind die natuurlijk niet,de film is namelijk "nice dreams" van cheech and chong.Ik vind wel andere ondertitels van films van cheech en chong maar natuurlijk de mijne niet.Kan er iemand me daarbij helpen?

Thanks allemaal!
Steffie.
 
Er zijn nog genoeg sites waar deze worden aangeboden, maar kan je helaas i.v.m. de huisregels daarbij niet helpen.

Zul je dus zelf goed moeten zoeken.
Hint: Google, ondertitels

Succes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan