Update Winamp

Status
Niet open voor verdere reacties.

Disturbed

Gebruiker
Lid geworden
6 aug 2002
Berichten
808
Ik maak gebruik van winamp versie 3.0
Nu kreeg ik een melding dat er een update beschikbaar was en ik werd meteen doorgestuurd naar de site van winamp en daar heb ik versie 5.0 gedownload en vervolgens ook geinstalleerd.

Maar als ik nu op een mp3 klik om deze te willen afspelen dan krijg ik de volgende melding:

Programma is niet gevonden

Kan WINAMP3.exe niet vinden

Dit programma is nodig om bestanden met de MP3-bestand-extensie te kunnen openen.

Locatie van WINAMP3.EXE:
C:\

OK - Annuleren - Opsporen



Iemand een idee wat ik fout doe?
 
Ik had versie 3 ook helemaal verwijderd in eerste in stantie en er versie 5.0 op gezet.

maar dan krijg ik ook die melding die ik hierboven heb gegeven.
 
Je hebt winamp 3 verwijderd, maar een update moet toch over de oude versie heen? Hij mist nu waarschijnlijk de essentiele bestanden van winamp 3.

Misschien toch proberen om 3 weer te installeren en de update er overheen te draaien?
 
Misschien even op opsporen klikken en dan de nieuwe winamp.exe aanwijzen... kan werken.
 
Hij installeert hem er inderdaad niet overheen maar ernaast. Echt geniaal al zeg ik het zelf :rolleyes:.

Maargoed; wat je moet doen is bij die vraag gewoon het bestand winamp.exe (of winamp5.exe ofzo) opzoeken in je Program Files map en die aangeven.
Zoals Smartguy zegt.

En in Winamp 5 even bij je Preferences opgeven dat alle muziekformaten aan Winamp gekoppeld moeten worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan