avi file hapert bij zowel beeld als geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

Isis89

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2003
Berichten
75
hallo

Heb een probleem met een avi filmconcert, wil hem n.m.l graag afspelen via mijn player op mn pc, heb hiervoor winamp,windows media player gebruikt ,maar het beeld en geluid hapert constant.

nu heb ik deze file gecheckt met G Spot en deze geeft het volgende aan:


missing:
C:\WINDOWS\SYSTEM\3IVXDSDECODER.AX

weet iemand misschien wat dit betekent en wat ik kan doen???
zou erg blij zijn met antwoord hierop, want ik weet het echt niet meer

bvd

gr Isis
 
Waarschijnlijk gewoon even dit programmaatje installeren:

3IVX D4 4.5.1 (Directe downloadlink)

What is 3ivx?
3ivx is an MPEG-4 toolkit that supports MPEG-4 Video, MPEG-4 Audio and the MP4 file format. 3ivx D4 4.5 allows video and audio to be compressed to a fraction of its original size while maintaining high image quality.

You can store over 2 hours of near DVD quality audio and video on a single CD-ROM or stream near DVD quality video over a cable modem or DSL modem.

Why should I install 3ivx?
The 3ivx decoder plays back most MPEG-4 files (including MP4, M4A, 3GP and MOV files) with MPEG-4 AAC Audio and MPEG-4 Video (such as DivX 3, 4 and 5, Apple MPEG-4, Philips MPEG-4 and XviD) using Windows Media Player or other compatible players. The Audio Decoder can play back MPEG-4 Multi-Channel High Efficiency AAC including audio encoded by Nero AAC and iTunes.

The 3ivx encoder produces industry-leading compact high quality MPEG-4 Audio and Video and is distributed as a plug-in for QuickTime as well as plug-ins for Video for Windows and DirectShow.
This allows you to encode MPEG-4 Audio and Video in AVI, MOV or MP4 files with the encoding application of your choice.

Because of its core design and optimization the 3ivx codec maintains a record-breaking speed.
 
Ik heb ook onder winamp gewerkt, en het beeld viel mij tegen, en ik heb ace 6.0 weer geinstallelleerd (dus terugezet).
je moet wel duidelijk aangeven wat je wilt hebben en ook de virusscan er in uitzetten (ACE).
Hij is wel groot, winamp kan je gewoon laten staan..

http://www.softpedia.com/public/scripts/downloadhero/11-2-7-10/
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door humpe
Ik heb ook onder winamp gewerkt, en het beeld viel mij tegen, en ik heb ace 6.0 weer geinstallelleerd (dus terugezet).
je moet wel duidelijk aangeven wat je wilt hebben en ook de virusscan er in uitzetten (ACE).
Hij is wel groot, winamp kan je gewoon laten staan..

http://www.softpedia.com/public/scripts/downloadhero/11-2-7-10/

Dank voor je antwoord humpe, ik zal eerst het advies van smartguy opvolgen en als het dan nog niet lukt probeer ik de jouwe..:)

thanks so....

greetings Isis
 
het is gelukt !!

Geplaatst door Isis89


Heel erg bedankt voor je antwoord Smartguy,ben ik blij mee, nu weet ik eindelijk wat dit inhoudt en zal je advies opvolgen....
ben beniewd......laat je weten hoe het gegaan is:)

greetings

Isis


WOH het is gelukt !

Heb de codec gedownload die je zei, en nu is het beeld zowel als het geluid weer helemaal in orde,,,,,

Dus het is opgelost

nogmaals hartelijk dank voor je hulp. zonder je antwoord was ik er niet achter gekomen. blij blij
:D

gr. Isis
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan