cue en bin

Status
Niet open voor verdere reacties.

jefbef

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2002
Berichten
14
ik heb juist een film afgehaald (Somethings.Gotta.Give)
ik neem die uit en ik krijg een cue en bin,ok ik weet hoe ik dit moet branden maar hoe zet ik daar subs bij zodat ik het kan bekijken op mijn divx player??

Grtzz
 
Je zou hem met VCDGear kunnen omzetten in eem mpg. bestand.

Met BSPlayer(ideale player, gebruik ik zelf ook) en Mediaplayer(heb ik zelf verwijderd, bij deze heb je VobSub nodig en dient naam ondertitelbestand srt. en film mpg. of avi. gelijk te zijn) zou je de ondertitels erbij af kunnen laten spelen.

Voor een vaste ondertitel in de film zou je hier of hier eens kunnen kijken.

Groeten,

Fred
 
ok thx fred,maar wat moet ik doen met die cue en bin moet ik het eerst brabden en dan op mijn pc terug zetten om de ondertittels er in te zetten.

ps: zeg heb jij een betere link om die ondertittels in een svcd te zetten?

groeten
 
De tweede link met uitleg van Lucky Fred, is toch erg duidelijk hoor.;)


Je kunt de Bin ook inladen in een virtuele cd-rom speler.
(Deamon tools bijvoorbeeld)
Dan hoef je geen cd te branden en kun je wat er opstaat naar je hardeschijf kopieren.
 
Geplaatst door jefbef
ok thx fred,maar wat moet ik doen met die cue en bin moet ik het eerst brabden en dan op mijn pc terug zetten om de ondertittels er in te zetten.

ps: zeg heb jij een betere link om die ondertittels in een svcd te zetten?

groeten

Nee, je hoeft niet eerst te branden.

Je kunt eerst met VCDGear gewoon de cue/bin converteren naar mpg, dan de handelingen uitvoeren zoals aangegeven in de links die ik plaatste en als de film incl. ondertitel klaar is ga je hem pas branden.

En in de links die ik gaf wordt alles toch vrij duidelijk uitgelegd (zou ook verder geen betere weten).

Groeten,

Fred
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan