meerdere films op dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

masterkidney

Gebruiker
Lid geworden
31 dec 2002
Berichten
75
is het mogelijk om meeredere ilms op een dvd te zetten en dat je dan kunt kiezen dmv een menutjewelke film er moet spelen???
 
Dat is zeker mogelijk. Hoewel de kwaliteit van de films wel minder wordt.
Met programma's als Ulead DVD Moviefactory kun je de films zo achter elkaar zetten.
 
dit kan inderdaad ja je zult dan als je avi files hebt deze om moeten zetten naar mpeg dvd geschikt.
daarna kun je met tmpg dvd author er een menu omheen bouwen en meerdere films op 1 dvd zetten.
 
Geplaatst door tazman
dit kan inderdaad ja je zult dan als je avi files hebt deze om moeten zetten naar mpeg dvd geschikt.
daarna kun je met tmpg dvd author er een menu omheen bouwen en meerdere films op 1 dvd zetten.

dvd author gebruik ik ook, heb er ook meerder films op dvd mee gezet, maar power dvd speelt de gemaakte dvd gewoon af maar mijn dvd spleler van de tv niet, hoe kan dit?
 
Hoe heb je de dvd ingedeeld? Wat voor'n extenties zijn de bestanden op de dvd?
 
twee mappen heb ik op de gebrande dvd staan, AUDIO_TS die is leeg en VIDEO_TS hier zitten VIDEO_TS.BUP VIDEO_TS VTS_01_0.IFO bestanden in,de groote is 4 GB in totaal.
 
heb je gekozen om de dvd in PAL of NTSC te maken ??
 
Heel vreemd dennis. Hij zou het zo toch moeten doen. Ik neem aan dat je dvd speler alleen de melding error geeft en vervolgens niks doet?
 
Geplaatst door KaY.NL
Heel vreemd dennis. Hij zou het zo toch moeten doen. Ik neem aan dat je dvd speler alleen de melding error geeft en vervolgens niks doet?

klopt, vind het zelf ook gek.:rolleyes:
 
Met die nieuwe dual layer dvd tjes, zou je er wel 2 of 3 op 1 schijfje kwijt moeten kunnen toch zonder al te veel kwaliteits verlies.
 
Geplaatst door Sith Warrior
Met die nieuwe dual layer dvd tjes, zou je er wel 2 of 3 op 1 schijfje kwijt moeten kunnen toch zonder al te veel kwaliteits verlies.

Helaas werken die niet met elke dvd brander, en die schijffjes zijn nu nog duur.
 
Laatst bewerkt:
Probeer de film eens opnieuw te renderen. En daarna met een ander dvd-programma branden.
 
Geplaatst door KaY.NL
Probeer de film eens opnieuw te renderen. En daarna met een ander dvd-programma branden.

Ken alleen nero, welke dvd brand prgramma heb je nog meer?
 
- RecordNow van Sony werkt vrij goed.
- Ulead DVD Moviefactory is een goed programma
- HT Burn DVD's eenvoudig maar werkt goed

Kijk anders hier even rond.
 
Geplaatst door KaY.NL
- RecordNow van Sony werkt vrij goed.
- Ulead DVD Moviefactory is een goed programma
- HT Burn DVD's eenvoudig maar werkt goed

Kijk anders hier even rond.

TNX TNX:thumb: :cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan