Ik kan er geen chocola van maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

tejoos

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2004
Berichten
36
Hallo,

Ik heb een stukje hardware gekocht genaamd avermedia Ezmaker 2.0 usb, en heb dit geinstalleerd in combinatie met ulead dvd moviefactory.

De bedoeling is dat ik straks als het werkt met mijn anologe camera, de oude bandjes op dvd kan zetten.

Ik dacht dat ik al een heel eind was totdat ik na alle instellingen gecontroleerd te hebben, op "capture" klikte. Hier verscheen het volgende:



Failed to build an MPEG capture graph or unable to connect to MPEG capture pin

Capture failed
The created file is corrupt and unuseable it will be automatically deleted

[13011:1:2]



Wat ik nu zoek is iemand die dit begrijpt en dit voor mij kan vertalen, als die persoon dan ook nog een oplossing voor dat probleem zou weten dan ben ik hem/haar mijn eeuwige dank verschuldigd;)

Met hele vriendelijk groet Theo
 
Heeft je PC een USB 2.0 aansluiting? Volgens de specificaties is dit een vereiste. Zonodig kan een een USB 2.0 kaart in een vrij PCI slot geplaatst worden.
Heb je de benodigde drivers geïnstalleerd?
Zijn te downloaden bij http://www.aver.com/products/dvm_AVerDVD_ezMaker_usb.shtml.

Volgens de productspecificaties is het programma ook in NL in te stellen, dan ben je van het vertaal probleem af.
 
Laatst bewerkt:
Ja, pc heeft een usb aansluiting en ja ik heb ook de drivers geinstalleerd. Ik heb al de nieuwste drivers gedownload maar dat mocht niet baten. Dat van dat instellen in het nederlands klinkt goed, ik zal eens gaan pielen. Bedankt alvast
 
Helaas

Helaas, in het nederlands instellen was niet nodig want dat was al (ahum!, nee ik ben niet blond), maar... de foutmelding is nog steeds in het engels.
Het is niet zo dat ik niet goed ben in engels maar ik heb van dat technische engels niet al te veel kaas gegeten en al helemaal niet als ik het terug moet koppelen naar voor mij nagenoeg onbekende apparatuur. Dus als iemand een beetje thuis is daarin......hou ik me aanbevolen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan