Windows mediaplayer speelt geluid vals af.

Status
Niet open voor verdere reacties.

amd

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2001
Berichten
93
Als ik met Win.mediaplayer 9 online muziek,of een cd-tje wil beluisteren speelt hij deze muziek vals af.Het is net zoals een vroegere langspeelplaat die op te lage toeren staat.Ik heb mediaplayer al eens verwijderd en terug opnieuw geinstalleerd maar het helpt niet.
Wie kan mij helpen met raad geven. Dank u.
 
in mediaplayer, kan je bovenin kiezen voor afspeelsnelheid.
kies voor afspelen>afspeelsnelheid
 
Ja dit kan dus vanalles zijn.

Geef eens wat meer info.
Heb je een onboard geluidskaart, of een soundblaster?
Want als opnieuw installeren van Windows MP niet helpt dan denk ik eerder dat het probleem bij de hardware ligt?
 
Het is een geluidskaart die op het moederbord zit.
Wat Franz zegt van die afspeelsnelheid is het ook niet ,want dat heb ik geprobeerd.
 
Kan er mij niemand helpen omdit probleem optelossen?
 
Heb je de drivers van je geluidskaart al eens opnieuw geïnstalleerd? Bij mij speelde alles ooit te snel af. De oplossing voor dat probleem was volgens de makers van de
onboard geluidschip het opnieuw installeren van de drivers. Er werd wel bij gezegd dat die drivers geïnstalleerd moesten worden direct na een schone installatie van windows:(
Ik heb uiteindelijk gewoon een Sweex 5.1 geluidskaartje gekocht voor 12,95. Schitterend kaartje:)

Poekie
 
Het rare van de zaak is als je windows opstart of afsluit,dat geluidje dat daar bij komt is normaal.

Daar was ik ondertussen ook aan het denken om er een apparte geluidskaart intesteken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan