Hub kapot?

Status
Niet open voor verdere reacties.

oosterheem

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2003
Berichten
69
Hallo

Ik heb een netwerkje van drie PCs
Nu is de laatste tijd internet erg traag, HEEEL erg traag
heb ADSL Nu kwam ik er achter dat als ik de hub er tussenuit haal en mijn PC op de modem aansluit alles wel snel gaat. Kan de hub kapot zijn of vertel ik nu onzin

groetjes Jan
 
Dat het boeltje traag gaat door een kapotte hub? Nooit van gehoord.
Je zou zeggen een onderdeeltje kapot waardoor 'ie niet alles snel kan verwerken maar klinkt beetje onzinnig :confused:. Maar ik heb hubs niet zo goed; misschien dat iemand anders daar antwoord op kan geven.

Verder zou ik denken aan Spyware maar als jij zegt dat het zonder hub wel snel gaat.

Al gescand met Ad-aware (www.lavasoftusa.com)?
 
hub kapot

Ja ad-aware gedraaid en norton
en ja zonder hub rechtstreeks naar modem is mn PC gewoon snel zoals het hoort maar sluit ik de hub aan werkt het voor geen meter
 
Hoi,

Wanneer je dus rechstreeks op de pc aansluit is het snel.. geld dit ook voor alle drie de computers, want ik ga zelf ook denken dat er op eentje van de drie spyware staat of zo.. of dat die druk bezig is met communiceren naar het internet toe.

1. Kijk eens of het bij alle drie de computer het zo is of die sneller lopen wanneer je ze rechtstreeks op het net aansluit.

2. Scan allee drie computers op spyware

3. Zet alle drie de pcs aan en kijk op de hub welke het meeste naar het internet zit te kijken.



Groetjes, Dj Viper
 
Ja ga ik wel proberen
maar het is ook als de andere twee PC's uit staan
die van mij toch traag is
dan zou die toch snel moeten zijn?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan