Nero Burning Rom (maakt me niet uit welke versie)

Status
Niet open voor verdere reacties.

annick

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2004
Berichten
18
Ik wil graag het programma Nero Burning Rom weer op mijn computer hebben, maar welke versie ik ook download: ik heb steeds een serial nummer nodig.

De computer beweert dat dit nummer meekomt tijdens het downloaden van het programma, maar ik weet niet waar ik dit kan ontdekken..

Heb nu al meerdere versie's gebrobeert, maar het is steeds hetzelfde.

Vlak voordat mijn nieuwe systeem erin kwam, heb ik een versie gedownload (55nogwat) en die had toen geen nummer nodig om te werken. Wilde ik hem net weer downloaden, heeft ie wel een nummer nodig :confused:

Heb net ook nog eentje geprobeert. Deze wilde wel (had overigend óók een nummer nodig, maar dat kon ik blijkbaar wegklikken) maar die zou de 31e van deze maand verlopen. Daar schiet ik dus ook niets mee op. :(

Kan iemand hier mij helpen??
 
Als je geen serienummer hebt, dan zal je Nero moeten kopen via internet of in de winkel.
 
Het is er eerder ook zonder nummer opgekomen.. dan is het toch onzin dat dat nu niet meer wil.
 
Dat zal de OEM versie wel geweest zijn die met de brander meegeleverd is.
Of denk je dat de fa Nero brand programma's gratis laat downloaden?
 
Ik heb geen idee..

maar ook dit programma is door een vriendin van mij opgelost. Zij heeft mij een 66 versie gestuurd + 3 serialnummers. Nu heb ik Nero ook weer. Gratis:)
 
Is dan ook weer opgelost dan.

Vraag voortaan eerst haar om warez ipv bij helpmij.

Je krijgt hier toch geen links naar software die je normaal gesproken dient aan te schaffen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan