Ondertiteling?

Status
Niet open voor verdere reacties.

T-t-t-eun

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2004
Berichten
39
nou, ik heb dus een .iso bestand, van een dvd, en ik heb ook al een ondertiteling. nu wil ik dus de ondertiteling op de dvd hebben, zodat ik m met mn dvdspeler kan afspelen, MET ondertiteling dus :)
ik ben een newbie op dit gebied, dus een makkelijke uitleg zou zeer handig zijn!
 
Heb je al geprobeerd om bijv met deamon tools de iso af te spelen om te zien of er al ondertiteling onder zit?
 
Geplaatst door T-t-t-eun
nou, ik heb dus een .iso bestand, van een dvd, en ik heb ook al een ondertiteling. nu wil ik dus de ondertiteling op de dvd hebben, zodat ik m met mn dvdspeler kan afspelen, MET ondertiteling dus :)
ik ben een newbie op dit gebied, dus een makkelijke uitleg zou zeer handig zijn!

dan zit die er niet bij...
ik heb de ontertiteling al wel..
 
Om een ondertiteling toe te voegen bij een dvd, daar komt heel wat bij kijken, het is een hele bewerking.

Lees Hier en volg de stappen zoals daar is aangegeven.

ps. leuke hobby voor de vrije zaterdag om alles om te zetten op de dvd. ;)

groetjes speedtouch
 
Is de iso echt een DVD bestand of is het een rip. Geef eens aan hoe groot het bestand is.
 
het bestand is 3 gb, ik heb et al geopend met winrar, 3 VOB bestanden, 2 BUP en 2 IFO...
 
Dat is een hele bewerking zoals je ziet.

Tipje: download films als een xvid, deze is dan 700mb groot.
Download de ondertitel op de nl-site

bekijk de film met bsplayer, hier kan je de ondertiteling zo toevoegen in de player.


groetjes speedtouch
 
Geplaatst door T-t-t-eun
het bestand is 3 gb, ik heb et al geopend met winrar, 3 VOB bestanden, 2 BUP en 2 IFO...

bekijken op mn pc lukt al wel, maar ik wil m eignelijk ook nog op een lege dvd zetten :)
ik doe het wel als ik tijd heb, en zin om het te doen, weet er iemand nog snellere methodes?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan