meerdere films? lees ff

Status
Niet open voor verdere reacties.

blahblah

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2004
Berichten
163
Yo ik heb een zooitje films van the simpsons gedownload maar ze zijn allemaal 140 mb groot maar ik wil er ondertitel opzetten en op dvd branden zodat je een stuk of 5 films op 1 dvd hebt kan dat? zoja hoe kan je dan uit die kiezen als je bijv film 2 wil of 3 ?

Alvast bedankt
Robin
 
Je kunt met programma's als Ulead DVD Moviefactory heel gemakkelijk menutjes aanmaken en die koppelen aan verschillende films.
 
Ja ik had net ff gekeken op een ander berichtje over meerdere films ik ben nu ulead dvd movie factory aan het downloaden maar heb een crack nodig waar kan ik die vandaan halen?

Alvast bedankt :)
Robin
 
Srry Robin maar dat mag ik je niet zeggen:(. Maar ze zijn er wel degelijk te vinden :rolleyes:!
 
Ok m8 alvast bedankt voor het antwoord wie niet waagt wie niet wint :p

Robin
 
Geplaatst door blahblah
Ja ik had net ff gekeken op een ander berichtje over meerdere films ik ben nu ulead dvd movie factory aan het downloaden maar heb een crack nodig waar kan ik die vandaan halen?

Alvast bedankt :)
Robin

Terwijl je zelf aan het zoeken bent kun je ondertussen de huisregels eens doornemen:

http://www.helpmij.nl/forum/rules.php?s=

Blijkbaar ken je die nog niet
 
Ik heb je er in ieder geval op gewezen. Dat je ze niet wilt lezen is je eigen verantwoording
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan