foutmelding bij shrink

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thea van den Bos

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2002
Berichten
265
Ik krijg de volgende melding bij shrink wat ik nog nooit eerder heb gehad nl.

Kopieerbeveiligingsfout-

het lezen is mislukt omdat de sector is gecodeerd.


Ik weet niet wat ik hier mee moet doen er zitten geen krassen op en heb hem al afgespeeld met windvd en powerdvd maar het lukt me niet.

Misschien weten jullie een oplossing???

Alvast bedankt.
 
Het woord zegt het al.
Deze DVD mag je niet kopieeren en daarom hebben ze er een beveiliging ingezet.
 
dvd afspelen met powerdvd en op pauze zetten dan rippen .tijdens afspelen is de beveiliging uitgeschakeld.
Of dvd decrypter gebruiken en daarna dvdshrink.
 
Bij mij in de videotheek worden de oudere dvd's verkocht die ook een beveiliging hebben .Na aankoop is het zeker toegestaan om ze te backuppen.
 
krijg je die melding ook bij dvd decrypter ?.
Welke film is het .
Ik heb alle films die op dvd uit zijn gekomen al geript ook de nieuwe.
Ben tot nu toe nog geen 1 dvd tegen gekomen die ik niet kon rippen en branden.
 
Ik heb dit ook nooit eerder meegemaakt maar als ik hem afspeel tot hoofdstuk 15 gaat het goed maar zodra ik bij 16 kom loopt het geluid wel door maar het beeld zijn allemaal kleine blokjes het gaat om badboys 1 .
 
wissel eens van rom en probeer het nog eens .als je dvd speler gebruikt laat hen dan nu uitlezen door de dvd brander of andersom .soms heeft mijn brander moeite met lezen dan laat ik em door de dvd speler lezen en lukt het wel .
heb badboys 1 en 2 hier liggen en werken perfect.zijn alle twee door dvdshrink gemaakt.
 
Ik heb hem in alletwee mijn speler gedaan op de pc en in mijn kamer maar hij vertikt gewoon. Ik heb er nu flink de balen van want nou weet ik dus niet hoe het verder gaat en 2 heb ik al maar wil eerst 1 zien.

Misschien maar eens een andere kopen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan