balk verspringt naar win 98 balk

Status
Niet open voor verdere reacties.

vaatjee

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2002
Berichten
59
De compuer van mijn vader liep een hele tijd erg traag en de start-knop + balk verandere soms plotseling in een windows 98 balk (ik heb windows xp). Ook veranderde de vormgeving af en toe. Ik heb toen een virusscan uitgevoerd en een spyware scan uitgevoerd. Hierna liep de computer niet meer traag, maar de balk veranderde nog steeds van vorm en kleur. Ook loopt de internet verbinding vast wanneer ik windows probeer te upgraden. Kan iemand mij hiermee helpen?
 
xp

Ik zou eerst eens proberen om XP opnieuw over de huidige installatie te installeren. Zo behoud je al je programma's maar lost het probleem wel op denk ik.

De problemen die je hebt zijn nogal raar en de schade is al aangericht zo te horen.

Blijven de problemen ook naar een her-installatie dan zit er nog maar weinig op;
je schijven formatteren en XP er helemaal opnieuw opzetten.

Jeroen
 
dan moet ik dat maar eens proberen ja. Het zijn inderdaad rare fouten
 
XP gewoon over je installatie heen istalleren is niet zo drastisch hoor....een klein uurtje wachten....that's it

En aangezien je al spyware-progjes hebt gebruikt die het probleem niet op hebben kunnen lossen geef ik je weinig kans op herstel.
Als XP en '98 door elkaar lopen zit er iets goed mis...
Jeroen
 
Je hebt geen style proggramma's draaien? (dwz; dingen die je windows een ander kleurtje kunnen geven).

Post inderdaad een logje :).
 
nee heb geen style programmas draaien, ik ben nu bezig met het plaatsen van een logje. Alvast bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan