draadlloos tv kijken werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

sulky

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2002
Berichten
161
hoop dat ik in de goeie sectie zit ... een kennis van mij heeft een draadloos system aangesloten om de pc op de tv te bekijken van het merk elro ... alles draait perfekt op films na zodra hij een avi of dvx afspeelt krijgt hij wel het frame van de player maar het scherm blijft zwart wat kan hier de oorzaak van zijn ..

os xp home ... ati radeon 9600 ... 512 mb geheugen
 
Kan je in de videoinstellingen een primair beeldscherm instellen? Zet dat eens op de verbinding naar de tv ipv de monitor. Als het goed is moet je het dan op de tv wel zien en zal het op de monitor zwart blijven.
 
tnxx voor de snelle reaktie maar ook dat was gebeurt .was vergeten het erbij te zetten ...sorry
 
Als hij DVD van af de computer naar de tv zend dan moet je op zijn minst een powerdvd of windvd prgr. hebben.
 
is ook geprobeerd ..het gekke van het geval is dat alles van de pc te zien is alleen geen film beelden ..ook nog geprobeerd rechtstreeks met kabel ...maar is idem dito .wordt het echt zat al dat gepuzzel...maar even goed tnxx voor de reaktie
 
Staan de instellingen van Power DVD goed?
In configuratie van Power DVD:
Tabblad Video op "auto selecteren"
Tabblad scherm "resolutie niet wijzigen" "hoogte breedte verhouding" aanvinken.
Dit zijn de instellingen die bij mij wel werken, misschien dat je er wat aan hebt.
 
Geplaatst door Admin_Frisian
Staan de instellingen van Power DVD goed?
In configuratie van Power DVD:
Tabblad Video op "auto selecteren"
Tabblad scherm "resolutie niet wijzigen" "hoogte breedte verhouding" aanvinken.
Dit zijn de instellingen die bij mij wel werken, misschien dat je er wat aan hebt.

he ...Bedankt ga morgen naar huis en ik kijk ff ..je hoort nog van me
 
probeer eens eennnieuwe driver voor je grafische kaart misschien helpt dat
 
Je kan (drie) (dubbele) berichten ook weer verwijderen hoor, anders wordt het zo'n zootje ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan