win xp pro

Status
Niet open voor verdere reacties.

fener33

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2004
Berichten
318
waar kan je zien. wat je cd-key is. dit vanwege slipstreamen. alvast bedankt:thumb:
 
Kun je mij eens vertellen wat slipstream is?
 
is als je bijv windows xp hebt zonder service pack 1. dus bij een herinstallatie dat je service pack 1 kwijtraakt+ alle nodige updates. en zodra je op internat gaat. is je pc minder veilig. een met slipstream maak je een bootable cd van windows xp + service pack 1 zodat je daarna niet weer hoeft te updaten. en meteen service pack 1 installeert. maar daarvoor hen je je cd-key nodig. maar waar kan je die zien
 
ls je belarc installeert (via de link die ik hierboven heb gegeven) kun je alle key's zien die je op je pc hebt geinstalleerd.:)Beetje onderaan op die pagina. En nog veel meer leuke wetenswaardigheden.

Ps. Hoe werkt die slipstream, dat vind ik ook wel handig:thumb: Is dat een programma'tje?
 
Laatst bewerkt:
IK zou ook wel willen weten hoe je zo'n slipstream maakt kan erg makkelijk zijn.
 
dat kan enigste wat je daarvoor nodigt hebt is een windows xp cd. geen recovery console. maar een echte. service pack 1 (of 2 jouw keuze) en de programma autostreamer(freeware) en een lege cd natuurlijk jevoert de xp cd in start het programma. zegt ik gebruik de windows xp cd. en dan decteert hij ff de cd. dan moet je de pad opgaven van waar de service pack 1 is. klik je op next en de rest doet het programma zelf
link waar je het programma kan downloaden
http://www.softpedia.com/public/cat/12/2/12-2-183.shtml

of de link die upsidaisy gaf is wat overzichtelijker. en ook zeer handig
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan