Autoaanvullen

Status
Niet open voor verdere reacties.

adnieuwenhuizen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 sep 2003
Berichten
1.110
Na het vervangen van de harde schijf en het opnieuw installeren van mijn programma's moet ik nu in hotmail telkens het hele email-adres van de geadresseerde intypen. Vroeger kwam een eerder gebruikt adres al in het vakje aan tevoorschijn als ik de eerste letter intypte.
Wat moet ik doen om dit weer zo te krijgen. In OE6 heb ik de functie auto-aanvullen aangevinkt staan.
Systeem XP-home sp1
 
Kijk eens bij:

Internetopties
Tabblad Inhoud
Auto-aanvullen

Daar kun je 3 opties aanvinken.
 
Geplaatst door adnieuwenhuizen
Na het vervangen van de harde schijf en het opnieuw installeren van mijn programma's moet ik nu in hotmail telkens het hele email-adres van de geadresseerde intypen. Vroeger kwam een eerder gebruikt adres al in het vakje aan tevoorschijn als ik de eerste letter intypte.
Wat moet ik doen om dit weer zo te krijgen. In OE6 heb ik de functie auto-aanvullen aangevinkt staan.
Systeem XP-home sp1

Dus dit aanvinkt in OE?: "E-mailadressen automatisch aanvullen bij het typen." Daarbij lijkt het wel verstandig ook aan te vinken "Degenen die ik beantwoord automatisch in mijn adresboek opnemen."
 
Hoi Geeske,
Beide functies functies staan aangevinkt en zoals gemeld heb ik ook in Explorer de vinkjes staan en toch werkt het niet. Rara
 
Helaas heb ik nog geen oplossing voor het probleem gekrege. is er misschien toch nog iemand met de oplossing?
 
Ik zou het verder niet zo gauw weten maar ik haal ff je vraag omhoog, mogelijk heeft iemand anders nog een tip. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan