Skvcd naar ander formaat !?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Remy

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 nov 2001
Berichten
2.402
Hallo,

Heb de helpmij site eventjes doorzocht, maar mijn probleem zie ik zo geen oplossing voor ! :(

Ik heb een Skvcd met nl subs er in en deze is 789 Mb groot. Nu moet het volgens aanraden van o.a. deze site mogelijk zijn om met bijv. TMPGenc. met de goede template om dit om te zetten naar een formaat wat precies op een cd-r 80 zou moeten passen.

Maar als ik een beetje de tips op de site volg krijg ik bij het inladen van mijn Skvcd in TMPGenc. al een error dat het een niet ondersteunde MPEG is of een onbekende indeling. Ook Virtual Dub geeft een zelfde melding :confused:

Ik kan hem wel gewoon bekijken met Mediaplayer of Power dvd, waarom krijg ik deze film niet in ander formaat ?
Wie helpt mij hiermee, want ik heb zo meerdere Skvcd's die ik niet op cd-r krijg, of moet ik ze mischien naar dvd formaat omzetten ?

Remy
 
Dat ie niet wordt geaccepteerd door TMPGenc en Virtualdub kan liggen aan de audiocompressie.

Het wil nog wel eens helpen eerst decompress over de video te laten gaan. Dit progje zit bij AVI2VCD .
 
Fred,

Heet dit programma ook niet voor niets AVI 2 MPEG ?
Ik heb namelijk al een MPEG !:D

Ik heb het evengoed geprobeerd, maar het resultaat is een film die niet meer aan te zien en te horen is :confused:

Het geluid stottert en de film blijft af en toe hangen ...:8-0:

Misschien kan een ander programma het beter en sneller !!! Ik was met dat andere programma namelijk al een half uur bezig stond ie nog maar op 2 % :8-0:
Schiet ook niet echt op !


Remy
 
En je hebt wel die templates? Die staan wel op de site (volgens mij, heb ik zelf ook een keer gehad met die KVCD's enzo)
 
Nog geen oplossing gevonden voor mijn probleem :( :(


Somebody !!??
 
789 mb past gewoon op 1cdr 80 min Dit kun je doen met nero, geen nero express gebruiken maar overschakelen naar de normale nero .Dan Super video Cd selecteren aan de linkerkant, en in het midden standaard bruikbare cd aanmaken uitschakelen(Vinkje weghalen) Op deze manier kun je 803 mb branden op een cdr van 80 min. Veel succes. Groetjes Lodewijk:thumb:
 
Ok Lodewijk, thanx voor de tip, ik zal dit eens gaan proberen. :thumb:


Groeten,


Remy
 
voor jou het zelde verhaal

ga eens naar de opties van tmpg en gaar naar

environmental settings en dan naar VFAPI-plugin

geef de directshow multimedia file reader een hogere

priority en doe hetzelfe met AVI VFW COMPATIBILITY

READER en ook met AVI2(opendml) file reader ze moet

alle 3 boven aan staan geef ze desnoods de priority 1

o ja instaleer wel de juiste codecs anders pakt die de

film zoweer zo niet

en de naam van de ondertiteling moet de zelfde

naam als de film hebben

( dit is maar een ideetje hoor )
 
Hallo,

Ik heb al een andere manier gevonden die ook werkt.
Namelijk met DVD Moviefactory heb ik de s(k)vcd's ook op een project kunnen zetten en deze vervolgens als een complete dvd gebrand.

Dit werkt goed ! :)

alsnog bedankt voor jullie tips !! :thumb:



Remy
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan