foto's niet in volgorde

Status
Niet open voor verdere reacties.

frimout

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2001
Berichten
477
Hallo,

Wanneer ik met easy cd creator een data cd maak van mijn digitale foto's worden deze in een stand alone dvd niet in de juiste volgorde weergegeven. Weet iemand hiervoor een oplossing? Heb het al op verschillende dvd's geprobeerd en is overal hetzelfde. Wanneer ik bij het selecteren van mijn foto's in easy cd creator de bestanden op naam selecteer slaat hij alles door elkaar.

Alvast bedankt.

Groetjes,

Rudy
 
Volgorde op cd's en dvd en in programma werken meestal op alphabetische volgorde, en op volgorde van nummer.

Als de namen van je plaatjes nummers hebben zoals 1,2,3,4 enz dan gaat het mis want 10 t/m 19 komt na 1 en 20 t/m 29 komt na 2

zoals dit:

1
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
2
20
21
22

enz

Als je nu zorgt dat de namen van de plaatjes alleen uit nummers bestaan en allemaal evenveel cijfers

Dus 001, 002, 003, 004 enz dan moet het goed gaan :)
 
toch niet

Hoi Paintje,

Bedankt voor de reactie maar toch klopt het nog niet. Alle bestanden hebben dezelfde naammet daarna nog een nummer:
kastelen001
kastelen002
enz...
Wanneer ik deze bestanden in easycdcreator, die allemaal in dezelfde map staan, toevoeg om te branden dan staan ze mooi in de juiste volgorde. Wanneer ik de cd in de dvd doe dan zie ik de map met daarin de foto's door elkaar. Het rare is als ik in easy cd creator de bestanden wil sorteren op naam, alhoewel ze al gesorteerd staan, dan komen ze door elkaar te staan:

kastelen010
kastelen006
kastelen152
enz...

rara hoe zou dat komen?

nog iemand een idee?

groetjes,

Rudy
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan