IMG bekijken op computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mick Durst

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2004
Berichten
205
Goedendag allemaal,

Ik wil films downloaden en ze vervolgens bekijken op mijn pc.
Nu is het probleem, dat ik .IMG bestanden download.
MOET ik deze eerst branden of kan ik ze ook omzetten naar bv AVI of VOB bestanden?
 
Nee, ik bedoel bij deze topic dat ik de gedownloade dvds op mn pc wil afspelen zonder deze te branden
 
Als je deze films van internet gedowload heb, is dat geen probleem.
 
Volgends mij moet je ze eerst branden met CloneCD die gebruikt namelijk de volgende extensies (zie link topic in vorige posts) als je een image van een CD maakt.

succes
 
zoals je in het andere topic aangeeft beschik je over alcohol120% deze heeft een virutalcd/dvd speler geinstalleerd als het goed is daarmee kun je de img files bekijken zonder te branden.
Kies voor mount image ( image invoeren ) als je met de linkermuis knop op die virtualspeler klikt.
of open alcohol en in het eerste scherm onderin zie je ook de cd-spelers enz staan kies dan daar voor mount image.
 
Ik zie net dat mijn proefperiode van Alcohol 120% is afgelopen :S:S

Iemand nog een ander programma waarmee dit mogelijk is?
 
Ik heb Alcohol 120% nu volledig op mijn pc staan ik ga hem strax proberen...
 
Oke... mount image... dan selecteer ik de file en dan staat hij in de lijst... en dan?
 
als het een zelf opstartende cd is zou die moeten opstarten anders via bv windows verkenner de virtuele cdrom speler benaderen
 
Ok, ik zal het nog 1 keer uitleggen, want ik heb het idee dat mijn bedoeling niet helemaal duidelijk is.

Ik download films met newsbin in .IMG formaat. Deze zijn bestemd om op cd/dvd te worden gebrand.
Maar dat laatste is wat ik juist niet wil... Ik wil de film op de Computer bekijken,
zonder dat ik hem moet branden.

Nu heb ik Alcohol 120% weer volledig intact en heb ik ook mount image gedaan zoals Tazman al zei.
Nu staat de file in een kolom. Wat moet ik nu doen?
 
zou toch echt zo moeten werken zie afbeeldingen.

attachment.php
 

Bijlagen

  • alcohol.gif
    alcohol.gif
    61,6 KB · Weergaven: 226
Ik heb je 3-stappenplan gevolgd, alleen hij start geen mediaspeler... De eerste keer dat ik het probeerde startte hij er wel een, maar vervolgens heeft hij het niet meer gedaan
 
heb je wel dvd afspeelsoftware op je pc staan ??? mediaplayer wil met dvd's nog wel eens raar omgaan.
beter is een programma als powerdvd of windvd te hebben voor het afspelen van dvd's.

kun je wel als je die 3 stappen gedaan hebt en er start niks op in bv windows verkenner de virtuele dvd speler benaderen ???

{edit} zie na plaatsen dat hij het al deed ;) geen dank {/edit}
 
Ja ik heb het met powerdvd geprobeerd. Hij gaf eerst helemaal geen scherm, maar dan kwam omdat toen ik alohol de 2e keer opstartte, de img file er nog stond, en toen niet wist dat ik hem moest verwijderen en opnieuw invoegen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan